To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Πρωταθλητής στις εξαγορές στο α’ τρίμηνο

WPP: Πρωταθλητής στις εξαγορές στο α’ τρίμηνο
Ο WPP ήταν ο όμιλος με τις περισσότερες εξαγορές μεταξύ των έξι μεγάλων ομίλων διαφήμισης στο πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς ολοκλήρωσε 7 από τις 24 που αναγνωρίστηκαν συνολικά.

Την ίδια στιγμή, ο Dentsu πρόσθεσε 1.400 νέους εργαζόμενους στο δυναμικό του, απόρροια των 5 εξαγορών που πραγματοποίησε, σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης "RADAR on M&A" της εταιρείας COMvergence.

Η έρευνα έδειξε επίσης πως ο Havas πραγματοποίησε πέντε εξαγορές μεσαίου μεγέθους με τους προστιθέμενους υπαλλήλους να φτάνουν στους 88. Η μεγαλύτερη εξαγορά του εξεταζόμενου τριμήνου ήταν αυτή της Blue-infinity από τον Dentsu, με τους υπαλλήλους να φτάνουν στους 550, ενώ οι ΗΠΑ παραμένουν η πιο θελκτική χώρα, με 5 ολοκληρωμένα deals.

Όλες οι συμφωνίες αφορούν σε εξαγορά της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου, ενώ οι 16 σχετίζονται με πλήρη εξαγορά. Μεταξύ των 24 εταιρειών που εξαγοράστηκαν, οι 14 είναι digital, οι 6 δημιουργικές και οι 2 media, ενώ άλλες δυο αποτελούν full-service εταιρείες.