To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ξεχώρισε στα pitches του τριμήνου η Publicis Media

Ξεχώρισε στα pitches του τριμήνου η Publicis Media
Σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έρευνας, η Publicis Media απέδωσε καλύτερα από κάθε άλλη ανταγωνίστρια media εταιρεία στα παγκόσμια και περιφερειακά pitches μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

Συγκεκριμένα, κέρδισε τρεις λογαριασμούς (Molson Coors, Bel και Merck), σε σύνολο 10 μεγάλων διαγωνισμών, ενώ η συγκεντρωτική τους αξία άγγιξε τα 635 εκατομμύρια δολάρια.

Στην έρευνα που πραγματοποίησε η ανεξάρτητη διεθνής εταιρεία COMvergence, φάνηκε πως η OMG είχε ένα δύσκολο τρίμηνο, με συνολικό αρνητικό αποτέλεσμα -185 εκατ. δολαρίων σε new business, ενώ η Mediabrands έχασε τη MillerCoors στις Ηνωμένες Πολιτείες, καταγράφοντας αποτέλεσμα -435 εκατ. δολαρίων.

Ανάμεσα στους 10 διεθνείς διαφημιζόμενους που ολοκλήρωσαν media pitches στο πρώτο τρίμηνο του έτους, οι επτά άλλαξαν συνεργαζόμενες εταιρείες, οι δυο συγκέντρωσαν τους λογαριασμούς τους σε μια εταιρεία και μόλις μια αποφάσισε να συνεχίσει με τον ίδιο εταιρικό συνεργάτη.

Σημειώνεται πως άλλες 14 αναθεωρήσεις, περιφερειακές και παγκόσμιες, βρίσκονται σε εξέλιξη κι έχουν συνολική αξία 5,6 δισ. δολαρίων, με τους ομίλους GroupM και Publicis να είναι υπεύθυνοι για επιχειρήσεις που ξεπερνούν τα 3 δισ. δολάρια.

Επιπλέον, η μελέτη δεν λαμβάνει υπόψη ορισμένες σημαντικές περιφερειακές μετακινήσεις στις ΗΠΑ, όπως αυτές των KFC και Mattel που κέρδισε η Mediavest\Spark, της Lowe's που κατέληξε στη Starcom και της TJX Cos που ανατέθηκε στη Mindshare.