To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bacardi: Η Irina Rodina στην ηγεσία του marketing

Bacardi: Η Irina Rodina  στην ηγεσία του marketing
Η πρώην CMO της Kraft Heinz στη Βόρεια Ευρώπη, Irina Rodina, εντάχθηκε στην επιχείρηση αλκοολούχων ποτών Bacardi σε παγκόσμιο ρόλο ως ανώτερη αντιπρόεδρος για τη στρατηγική και τις λειτουργίες μάρκετινγκ.
Η Bacardi είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική επιχείρηση αλκοολούχων ποτών στον κόσμο. Εκτός από το συνονόματο Bacardi, η εταιρεία κατέχει και άλλες μάρκες, όπως οι Martini, Grey, Goose και Patrón. Η ίδια η Bacardi είναι η δεύτερη μάρκα ρούμι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο. Η Rodina αναφέρει ότι θα είναι υπεύθυνη για την «καθοδήγηση της στρατηγικής ευθυγράμμισης και του μετασχηματισμού του μάρκετινγκ» σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των media συνεργασιών, των δεδομένων, των αναλυτικών στοιχείων και της καινοτομίας.
Η Rodina επαίνεσε την «επιχειρηματική κουλτούρα» και είπε ότι σκοπεύει να βοηθήσει τους marketers να «κάνουν ό,τι κάνουν καλύτερα και να δημιουργήσουν στιγμές που έχουν σημασία», σε ανάρτηση της στο LinkedIn σχετικά με το νέο της ρόλο.
Η Rodina θα αναφέρεται στον παγκόσμιο CMO Ned Duggan, ο οποίος ανέλαβε το ρόλο στα τέλη του 2022. Στην ανάρτησή της στο LinkedIn, η Rodina ευχαρίστησε την Duggan για την «εμπιστοσύνη» που της έδειξε, καθώς ξεκινά τον νέο της ρόλο. Η Rodina πέρασε λίγο λιγότερο από δύο χρόνια στην Kraft Heinz. Κατά τη διάρκεια της θητείας της επέβλεψε το λανσάρισμα της πρώτης παγκόσμιας πλατφόρμα της Heinz, «It have to be Heinz», η οποία ήταν και η μεγαλύτερη επένδυσή της στα media μέχρι σήμερα. Πριν να ενταχθεί στη Heinz, εργαζόταν στην Barilla, πιο πρόσφατα ως παγκόσμια αντιπρόεδρος μάρκετινγκ για καινοτομίες νέων επιχειρηματικών μοντέλων.