To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Betfair: Στη Leo Burnett το δημιουργικό σε διεθνές επίπεδο

Betfair: Στη Leo Burnett το δημιουργικό σε διεθνές επίπεδο
Η Betfair όρισε τη Leo Burnett London σαν τη δημιουργική της συνεργάτιδα για τις διεθνείς της επιχειρήσεις, έπειτα από σχετική διαγωνιστική διαδικασία.

Η εταιρεία στοιχημάτων είχε ξεκινήσει νωρίτερα μέσα στη χρονιά τη σχετική αναθεώρηση, έπειτα από την αποχώρηση του chief marketer Jonathan Devitt. Η Leo Burnett κατάφερε να νικήσει τέσσερις εταιρείες για να αναλάβει τον συγκεκριμένο λογαριασμό, αν και η προηγούμενη δημιουργική συνεργάτιδα της Betfair, Lucky Generals, είχε αποφασίσει να μην υπερασπιστεί το δικαίωμά της. Η διαδικασία "έτρεξε" in-house.

Σύμφωνα με το brief που έλαβε, η Leo καλείται να λανσάρει εκ νέου το brand με μια φρέσκια ιδέα και μια πολυκαναλική καμπάνια, που θα κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι και θα τοποθετήσει τη Betfair σαν προορισμό για τους παίκτες του στοιχήματος. Η Lucky Generals είχε κερδίσει τον λογαριασμό της Betfair το 2016, έπειτα από τη συγχώνευση της μάρκας με την Paddy Power. Στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, η Paddy Power Betfair προσέλαβε έναν νέο chief executive, τον Peter Jackson προς αντικατάσταση του Breon Corcoran.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη νέα μας συνεργασία με τη Betfair, που αποτελεί έναν από τους πρωτοπόρους παίκτες της βιομηχανίας στοιχήματος κι ανυπομονούμε να δημιουργήσουμε σπουδαία δουλειά" σχολίασε ο chief executive της Leo Burnett, Gareth Collins.
TAGS: Betfair