To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cadbury: Στην Elvis το digital και τα social media

Cadbury: Στην Elvis το digital και τα social media
Επέκταση συνεργασίας σε παγκόσμια κλίμακα χωρίς spec ανάμεσα στις δυο εταιρείες.

Η Cadbury προχώρησε σε επέκταση συνεργασίας με την Elvis για τον χειρισμό του παγκόσμιου digital creative και social λογαριασμού της, χωρίς να πραγματοποιήσει spec. Η Elvis χειρίζεται ήδη την ψηφιακή και social διαδικασία για τον σύνολο των brands της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχοντας νικήσει τις AKQA και We Are Social σε σχετικό διαγωνισμό το 2014.

Πλέον, η digital εταιρεία αναλαμβάνει δράση και για τις υπόλοιπες αγορές, στις οποίες παρήγαγε περιεχόμενο μέχρι πρότινος η We Are Social. Στα καθήκοντα της Elvis είναι η δημιουργία "περιεχομένου με αντίκτυπο" μέσω της καμπάνιας "free the joy" για τις αγορές Αυστραλίας, Ινδίας, Καναδά, Νότιας Αφρικής, Ευρώπης και Μέσης Ανατολής.

Ο χειρισμός του λογαριασμού θα "τρέξει" από το γραφείο του Λονδίνου, που θα έχει στενή συνεργασία με τον global brand equity director της Cadbury, Nikhil Rao και τον UK marketing chief της εταιρείας ζαχαρωδών, Matthew Williams. Πρόσφατα, η Elvis ανέλαβε δουλειές για τις μάρκες Lucozade, Kenco, Douwe Egberts και Tassimo.     
TAGS: Cadbury, Elvis