To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Diesel: Στην Anomaly Amsterdam το παγκόσμιο δημιουργικό

Diesel: Στην Anomaly Amsterdam το παγκόσμιο δημιουργικό
Η Diesel προχώρησε στην πρόσληψη της Anomaly Amsterdam για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, με την πρώτη δουλειά να παρουσιάζει την collection για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2017 και να λανσάρεται τον προσεχή Φεβρουάριο.

Η καμπάνια θα περιλαμβάνει τηλεοπτικές, έντυπες και digital εκτελέσεις. Η ιταλική μάρκα ένδυσης, που ιδρύθηκε το 1978, συνεργάστηκε για τελευταία φορά με την Anomaly το 2010, στην καμπάνια "Be Stupid", η οποία ενθάρρυνε τους καταναλωτές να πάρουν ρίσκα. Μάλιστα, η συγκεκριμένη δουλειά κέρδισε ένα Grand Prix στην κατηγορία Outdoor του Cannes Lions International Advertising Festival.

"Στην εποχή που ο κόσμος ψώνιζε ακόμα στα καταστήματα και τα τηλέφωνα δεν ήταν smart, ήταν πιο εύκολο για τα brands να ξεχωρίσουν. Μαζί με τη Diesel έχουμε αναπτύξει μια marketing στρατηγική που μεταφράζει την επιθυμία της να προκαλέσει" ανέφερε η chief strategist και partner στην Anomaly Amsterdam, Amanda Fève.

Σημειώνεται πως η Diesel ξόδεψε 5,7 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά, σύμφωνα με την Kantar Media, ενώ είναι γνωστή για την προκλητική της διαφήμιση.
TAGS: Diesel