To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Diesel: Στην Publicis Italia ο παγκόσμιος δημιουργικός λογαριασμός

Diesel: Στην Publicis Italia ο παγκόσμιος δημιουργικός λογαριασμός
Η ιταλική μάρκα ένδυσης Diesel διέκοψε τη συνεργασία της με την Anomaly έπειτα από 10 μήνες και προσέλαβε την Publicis Italia για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.

Η Diesel προχώρησε σε αυτή την αλλαγή χωρίς την πραγματοποίηση επίσημου spec. Νέα δουλειά της Publicis για τη μάρκα αναμένεται να κάνει άμεσα την εμφάνισή της και θα αφορά στο λανσάρισμα της σειράς ρούχων για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του τρέχοντος έτους. Ο Bruno Bertelli, που ανέλαβε καθήκοντα global chief creative officer της Publicis Worldwide τον περσινό Μάιο, είναι επίσης ο CEO του ιταλικού παραρτήματος.

"Η Diesel αποτελεί ένα μεγάλο brand, που πηγαίνει κόντρα στα συνηθισμένα και είμαι υπερήφανος που μας επέλεξε για συνεργάτες της" ανέφερε μεταξύ άλλων ο Bertelli. Σημειώνεται πως η Diesel αναδείχτηκε Advertiser of the Year στο Cannes Lions International Festival of Creativity το 1998, ενώ η μακροχρόνια καμπάνια "For Successful Living", που ξεκίνησε το 1991, είναι εκείνη που την καθιέρωσε. Το 2010, η παγκόσμια καμπάνια "Be Stupid" (που δημιούργησε η Anomaly) κέρδισε Grand Prix στην κατηγορία Outdoor Lions στις Κάννες, ωστόσο απαγορεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο έπειτα από απόφαση της Advertising Standards Authority.

Η μάρκα ένδυσης ξόδεψε 11,4 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016, σύμφωνα με την Kantar Media.