To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Dropbox: Νέο λογότυπο και παγκόσμια brand καμπάνια

Dropbox: Νέο λογότυπο και παγκόσμια brand καμπάνια
Η Dropbox προχώρησε σε επανασχεδιασμό του λογοτύπου της και εισήγαγε ένα νέο, πολύχρωμο look για να υποστηρίξει την καινούρια, παγκόσμια brand καμπάνια της, που εστιάζει στη δημιουργική ενέργεια.

Η καμπάνια, η οποία ξεκίνησε να "τρέχει" αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα ακολουθήσει το λανσάρισμά της σε Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία, σκοπεύει να τοποθετήσει τη Dropbox στη συνείδηση του κόσμου όχι μονάχα σαν μια υπηρεσία αποθήκευσης αρχείων, αλλά σαν ένα χώρο εργασίας, που συνδυάζει ομάδες ανθρώπων και ιδέες.

Το rebranding της Dropbox περιλαμβάνει νέο look με έντονες χρωματικές αντιθέσεις και εικόνες. Το νέο λογότυπο έχει πιο καθαρή και πιο απλή όψη, αναδύεται από ένα κουτί σε μια συλλογή επιφανειών για να απεικονίσει το Dropbox ως μια ανοιχτή πλατφόρμα και χώρο δημιουργίας.

Την καμπάνια υπογράφει η 72andSunny Los Angeles, ενώ τα παγκόσμια Media χειρίζεται η Starcom. Επιπλέον, η Dropbox συνεργάζεται με καλλιτέχνες για να δημιουργήσει διάφορα οπτικά στοιχεία, τα οποία θα λανσαριστούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.