To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook και Instagram προστατεύουν τους εφήβους

Facebook και Instagram  προστατεύουν τους εφήβους
Το Facebook και το Instagram εισάγουν νέους περιορισμούς για τα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι προκειμένου να «στοχεύουν» τους εφήβους στις πλατφόρμες τους, δήλωσε η μητρική εταιρεία Meta.
Μετά την κατάργηση της δυνατότητας των διαφημιζόμενων να στοχεύουν εφήβους με βάση τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητές τους πέρυσι, η Meta σχεδιάζει τώρα να καταργήσει το φύλο ως επιλογή στόχευσης από τον Μάρτιο.
Ως αποτέλεσμα, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να στοχεύουν εφήβους μόνο χρησιμοποιώντας την ηλικία και την τοποθεσία τους. Επίσης, οι διαφημίσεις που βλέπουν οι έφηβοι δεν θα ενημερώνονται πλέον με βάση το engagement τους στις πλατφόρμες της εταιρείας, είτε πρόκειται για like σε αναρτήσεις στο Instagram είτε για παρακολούθηση σελίδων στο Facebook.
Ταυτόχρονα, η Meta θα εισαγάγει νέες δυνατότητες που θα επιτρέπουν στους εφήβους να διαχειρίζονται τους τύπους διαφημίσεων που βλέπουν στο Facebook και το Instagram, όπως να επιλέγουν, π.χ., να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις για ένα είδος τηλεοπτικής εκπομπής.
Μπορούν επίσης να συνεχίσουν να επιλέγουν την απόκρυψη οποιασδήποτε ή όλων των διαφημίσεων από έναν συγκεκριμένο διαφημιζόμενο. «Αναγνωρίζουμε ότι οι έφηβοι δεν είναι απαραίτητα τόσο ''έτοιμοι'' όσο οι ενήλικες για να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο χρήσης των διαδικτυακών τους δεδομένων για διαφήμιση, ιδιαίτερα όταν πρόκειται να τους δείξουν προϊόντα διαθέσιμα προς αγορά», εξήγησε η Meta σε σχετική ανάρτηση, προσθέτoντας: «Γι' αυτόν το λόγο, περιορίζουμε περαιτέρω τις επιλογές που έχουν οι διαφημιζόμενοι για να προσεγγίσουν εφήβους».