To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

HP: Ζητά ενίσχυση της διαφορετικότητας

HP: Ζητά ενίσχυση της διαφορετικότητας
Η HP ζήτησε από τις εταιρείες που βρίσκονται στο ρόστερ της να αυξήσουν τον αριθμό των γυναικών και των έγχρωμων ανθρώπων στις ηγετικές τους θέσεις.

Ο τεχνολογικός κολοσσός συνεργάζεται με τις BBDO, Fred & Farid και Gyro για τη διαφήμιση, και τις FleishmanHillard και Porter Novelli για τις Δημόσιες Σχέσεις. Σε γράμμα που έστειλε τις προηγούμενες ημέρες, ο chief marketing officer της HP, Antonio Lucio έδωσε στις συγκεκριμένες συνεργάτιδες προθεσμία ενός μήνα για να συντάξουν ένα πλάνο που θα αυξήσει τη διαφορετικότητα και διαθέσιμο διάστημα ενός έτους για να ξεκινήσουν την εφαρμογή του πλάνου αυτού.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η chief communications officer της HP, Karen Kahn, η εταιρεία άφησε ανοιχτό προς συζήτηση το άιτημα αυτό κι έτσι οι εταιρείες καλούνται να αποφασίσουν μόνες τους τον τρόπο με τον οποίο θα πορευτούν. Ωστόσο, αν κάποια από αυτές δεν ακολουθήσει την οδηγία αυτή, τότε η HP θα διακόψει τη συνεργασία μαζί της, πρόσθεσε η Kahn.

"Δεν μπορούμε να τις ελέγξουμε, ωστόσο με βάση τα μπάτζετ που διαθέτουμε σε Marketing και PR, θεωρώ πως μπορούμε να επηρεάσουμε καταστάσεις" ανέφερε η Kahn. Η συγκεκριμένη απόφαση της HP προκύπτει σε μια περίοδο που η διαφορετικότητα αποτελεί μείζον ζήτημα για τη βιομηχανία.
TAGS: BBDO, Gyro, HP