To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Instagram: Νέα ad formats για να ανακτήσει έσοδα

Instagram: Νέα ad formats  για να ανακτήσει έσοδα
Οι νέες μορφές διαφημίσεων στο Instagram στοχεύουν να βοηθήσουν την εφαρμογή να ανακτήσει τις απώλειες εσόδων από διαφημίσεις εν μέσω πιέσεων, καθώς η εταιρεία σημείωσε την πρώτη τριμηνιαία πτώση εσόδων στην ιστορία της το δεύτερο τρίμηνο.
Ένα χρόνο αφότου η εταιρεία είδε την αποτίμησή της να αγγίζει το υψηλό όλων των εποχών ρεκόρ του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων, η δημοφιλής εφαρμογή έχει πλέον χάσει περίπου τα δύο τρίτα αυτής της αξίας. Στο τέλος του Σεπτεμβρίου, η μετοχή της εταιρείας έφτασε σε χαμηλότερη αξία από το 2019. Σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τις μειωμένες αποδόσεις στις διαφημίσεις, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προσθέτει νέες μορφές (formats) διαφήμισης στο Instagram.
Οι διαφημιζόμενοι στην εφαρμογή θα μπορούν σύντομα να τοποθετούν διαφημίσεις στην αρχική καρτέλα αναζήτησης των χρηστών καθώς και στα feeds του προφίλ του χρήστη. «Οι διαφημίσεις στα profile feeds δίνουν στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να επεκτείνουν το reach τους εύκολα χρησιμοποιώντας υπάρχοντα στοιχεία, ενώ προσφέρουν στους χρήστες την ίδια εξατομικευμένη διαφημιστική εμπειρία που ήδη λάμβαναν», ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτησή της.
TAGS: Instagram