To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mattel: Αναθεωρεί το media planning and buying

Mattel: Αναθεωρεί το media planning and buying
Η Mattel προχωράει σε αναθεώρηση του, ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων, media planning and buying λογαριασμού της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το αίτημα για πληροφορίες που εστάλη στις media εταιρείες την προηγούμενη εβδομάδα, περιλαμβάνει τόσο το Planning όσο και το Buying για όλα τα brands της εταιρείας παιχνιδιών, ενώ δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα αν η Mattel θα χρησιμοποιήσει μια ή δυο εταιρείες για τις συγκεκριμένες δραστηριότητες.

Η Starcom του Publicis Groupe είναι εκείνη που χειρίζεται την τρέχουσα περίοδο τον media planning λογαριασμό, καθήκον που ανέλαβε το 2005, έπειτα από την τέλεση σχετικού spec. Υπεύθυνη για το media buying είναι η Mindshare στην αγορά των ΗΠΑ. Ρόλο συμβούλου στην αναθεώρηση θα παίξει η MediaLink, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως, σε δηλώσεις της πριν από μερικές ημέρες, η exec VP-chief brand officer της Mattel, Juliana Chugg, είχε αναφέρει πως η εταιρεία επιδιώκει να εστιάσει περισσότερο στα digital media. "Το YouTube είναι πολύ σημαντικό για εμάς, στο κομμάτι του content. Υπάρχει μετατόπιση προς το digital και τα social media, εκεί δηλαδή που βρίσκονται οι καταναλωτές μας" πρόσθεσε.
TAGS: Mattel