To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Media αναθεώρηση από τον όμιλο Sky

Media αναθεώρηση από τον όμιλο Sky
Ο όμιλος Sky προχωρά στην πρώτη του media αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο έπειτα από 13 χρόνια, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης αναθεώρησης σε Βρετανία, Ιρλανδία, Γερμανία, Αυστρία και Ισπανία για τον, ύψους 400 εκατομμυρίων λιρών, Media λογαριασμό της.

Ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος της Βρετανίας ξοδεύει περί τα 300 εκατομμύρια λίρες για media σκοπούς στη μητρική αγορά, ενώ η νέα αναθεώρηση θεωρείται η μεγαλύτερη στην διαφημιστική ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο pay-TV κολοσσός ξοδεύει περι τα 100 εκατομμύρια λίρες σε Γερμανία και Αυστρία.

Η Sky έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασία με πλήθος συμβούλων από τις εταιρείες Ebiquity, ID Comms, Aperto One και Reed Smith (νομική μάρκα) για την αναθεώρηση, σε ένα σημάδι της επιθυμίας της να θέσει σε πρώτο πλάνο τη media διαφάνεια.

Η MediaCom του ομίλου WPP είναι εκείνη που χειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του media planning and buying σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία, ενώ πρόσθεσε στην ευθύνη της και τη νέα αγορά της Ισπανίας. Η iProspect του Dentsu Aegis χειρίζεται το paid search. Η αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο αφορά στο σύνολο των media, με εξαίρεση το out-of-home, το οποίο χειρίζεται η Rapport. Την ευθύνη σε Γερμανία και Αυστρία έχουν η MediaCom και η "αδερφή" Mindshare.

Οι επίσημες συναντήσεις με τις υποψήφιες εταιρείες αναμένονται στις αρχές Νοεμβρίου, ενώ η ολοκλήρωση της διαδικασίας εκτιμάται στην άνοιξη του 2018. Επίσης, θεωρείται πως η Sky θα επιλέξει μια media εταιρεία για καθεμία από τις βασικές της αγορές, ενώ υπενθυμίζεται πως βρίσκεται σε εξέλιξη η πλήρης εξαγορά της από την 21st Century Fox του βασικού μετόχου, Rupert Murdoch.
TAGS: Sky