To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Snap: Πρώτη απώλεια εσόδων ως εισηγμένη

Snap: Πρώτη απώλεια εσόδων ως εισηγμένη
Η Snap ανακοίνωσε την πρώτη της απώλεια εσόδων από όταν μπήκε στο Χρηματιστήριο, καταγράφοντας έσοδα 989 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο, μειωμένα κατά 7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η ιδιοκτήτρια του Snapchat δήλωσε ότι η «σημαντική εξέλιξη» της πλατφόρμας της κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου διέκοψε τη ζήτηση για διαφημίσεις.
Η «εξέλιξη» αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις στα διάφορα προϊόντα της. Οι διαφημίσεις των Stories και Spotlight υιοθετούσαν διαφορετικές εντολές, απαιτώντας από τους χρήστες να κάνουν κύλιση είτε οριζόντια είτε κάθετα. Αυτές πλέον αντικαταστάθηκαν απο αλληλεπιδράσεις που βασίζονται σε κλικ στο α’ τρίμηνο.
Ο οικονομικός διευθυντής Ντέρεκ Άντερσεν ανέφερε στους επενδυτές ότι η εταιρεία «εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ορισμένες επιπτώσεις», από αυτή την αλλαγή. Ο Άντερσεν δήλωσε ότι η εταιρεία επηρεάστηκε και από τις συνεχείς μακροοικονομικές προκλήσεις και το σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Αυτοί οι παράγοντες είχαν τη μεγαλύτερη επίδραση στο brand του Snap και στους διαφημιζόμενους με τις διαφημιστικές επενδύσεις να μειώνονται κατά 12% και 9% σε ετήσια βάση, αντίστοιχα. Ωστόσο, η εταιρεία φαίνεται να ξεπερνάει την αρνητική πορεία, αφού ανέφερε ότι η ανάπτυξη από μήνα σε μήνα ήταν 21% τον Μάρτιο και ότι προβλέπει ανάπτυξη 5% από τρίμηνο σε τρίμηνο. Σε επιστολή προς τους μετόχους η εταιρεία προέβλεψε έσοδα 1,04 δισεκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, που αντιπροσωπεύουν πτώση 6% από έτος σε έτος.
TAGS: Snapchat