To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Starbucks: Δημιουργικό spec στην ΕΜΕΑ

Starbucks: Δημιουργικό spec στην ΕΜΕΑ
Σε αναζήτηση εταιρείας για τον χειρισμό των δημιουργικών της δραστηριοτήτων στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, βρίσκεται για πρώτη φορά η Starbucks. 

Η 72andSunny, που αποτελεί την παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα της αμερικάνικης αλυσίδας καταστημάτων καφέ δεν επηρεάζεται από αυτή την εξέλιξη. 

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, πρόθεση του brand είναι να χρησιμοποιήσει μια εξειδικευμένη εταιρεία για τον χειρισμό του δημιουργικού της στις ευρωπαϊκές αγορές κατά κύριο λόγο. Η Starbucks έχει ήδη ενημερώσει αρκετές διαφημιστικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενόψει της διαδικασίας που θα ακολουθήσει και θα διαχειριστεί η Creativebrief. 

Σημειώνεται πως η μάρκα συνεργάζεται και με την Oliver, η οποία παρέχει in-store και point-of-sale υποστήριξη.Επιπλέον, η Starbucks έχει νέο επικεφαλής από τον Απρίλιο, έπειτα από την αποχώρηση του chief executive Howard Schultz και την αντικατάστασή του από τον Kevin Johnson. 

Εκπρόσωπος της αλυσίδας επιβεβαίωσε τη δημιουργική αναθεώρηση, προσθέτοντας πως... "με 41 χώρες στην ΕΜΕΑ, θέλουμε να γιορτάσουμε την ηγετική θέση που κατέχει πλέον η Starbucks σε μια περιφέρεια με διαφορετικά κατά τόπους στοιχεία".