To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη Starcom τα media της Merck Consumer Healthcare

Στη Starcom τα media της Merck Consumer Healthcare
Η Starcom αναδείχτηκε νικήτρια στο spec που πραγματοποίησε η Merck Consumer Healthcare για τον ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών media λογαριασμό της εκτός Ηνωμένων Πολιτειών.

Η εταιρεία του ομίλου Publicis ασχολούνταν ήδη με τα healthcare brands της Merck, όπως τα Seven Seas, Neurobion, Bion3, Nasivin και Femibion σε έναν αριθμό αγορών κι έπειτα από σχετική διαγωνιστική διαδικασία. Η Arena Media ήταν υπεύθυνη για τα media της Merck Consumer Healthcare στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2014, με την φαρμακευτική εταιρεία να ξοδεύει σε αυτή την αγορά περί τα 4 εκατομμύρια λίρες το χρόνο.

"Η παγκόσμια οργάνωση της Starcom και η προφανής εμπειρία σε στρατηγικές integrated επικοινωνίας κι εκτέλεσης, συνδυάστηκαν με τη γεμάτη ενέργεια ομάδα της και θα επιτρέψουν να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερα τα αγαπημένα brands της Merck στην ψηφιακή εποχή" ανέφερε σχετικά η global brand director της Merck Consumer Healthcare, Beate Rosenthal.

Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στον τελευταίο μήνα η Starcom ανέλαβε τα παγκόσμια media της Fiat Chrysler από τη Maxus κι επέκτεινε τη διεθνή της σχέση με τη Mars, κερδίζοντας τον λογαριασμό της Γερμανίας από τη MediaCom.  
TAGS: Merck