To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Warc: Πιθανή μια διαφημιστική ύφεση

Warc: Πιθανή μια διαφημιστική ύφεση

 

Πιθανή θεωρεί μια διαφημιστική ύφεση το WARC, όπως αναφέρει στο πιο πρόσφατο κύμα (Μάρτιος 2020) της έρευνας Global Ad Trends.

H μελέτη εστιάζει στις επιπτώσεις του COVID-19 στην βιομηχανία FMCG και, μεταξύ άλλων, καταλήγει στα εξής ευρήματα:

  • Μια οικονομική ύφεση είναι πλέον πολύ πιθανή και η εξέλιξη αυτή μπορεί να οδηγήσει σε διαφημιστική ύφεση.
  • Κατά την  διάρκεια της τελευταίας ύφεσης, καταγράφηκε μετακίνηση διαφημιστικών κονδυλίων προς το paid search. Σήμερα, όμως, online pure players όπως το Facebook και η Google δείχνουν ευάλωτοι.
  • Οι βιομηχανίες του χώρου των Τροφίμων και ποτών (Food and drink) μείωσαν την διαφημιστική τους επένδυση αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό σε σχέση με την γενική αγορά.  
  • Οι σημαντικοί διαφημιζόμενοι του χώρου των FMCG μείωσαν τις επενδύσεις τους όσον αφορά το marketing και την επικοινωνία στην προηγούμενη περίοδο ύφεσης (2008/09) αλλά διατηρήθηκαν στα ίδια επίπεδα αν εξεταστούν σαν ποσοστό  επί του τζίρου πωλήσεων.. 
  • Τα διαφημιστικά κονδύλια για τα FMCG μετακινούνται  online αλλά το brand building παραμένει σημσντικό καθώς οι πωλήσεις γίνονται μέσω retailers και όχι απευθείας στις καταναλωτές.
  • Οι πωλήσεις FMCG στοTmall και την Amazon έχουν αυξγθεί σημαντικά. Οι Online players μπορεί να γίνουν πιο σημαντικοί στο εξής για τους FMCG shoppers
Οι καταναλωτές προσαρμόζονται σε μια κανονικότητα (‘living a new normal) και οι νέες αγοραστικές συνήθειες μπορεί να οδηγήσουν σε μόνιμες αλλαγές στην συμπεριφορά.
TAGS: Warc