To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα πιο δημοφιλή του advertising.gr για το 2017

Τα πιο δημοφιλή του advertising.gr για το 2017

Μια ματιά στα θέματα που κέρδισαν σε μεγαλύτερο βαθμό το ενδιαφέρον και τα «clicks» του αναγνωστικού κοινού του advertising.gr   

Πεθαίνουν τα μεγάλα brands;

Τα μεγάλα brands έχουν κάνει αρκετά λάθη τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει, όμως, πως «πεθαίνουν»; Η απάντηση ΕΔΩ.

Οι διακυμάνσεις της online δαπάνης

Σημαντική άνοδο – για τα δεδομένα της αγοράς – της τάξεως του 12,7%, αποτυπώνει η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το 2016 σε έρευνα την οποία πραγματοποίησε το IAB Hellas με τη συνεργασία 22 Publishers/Networks, που μετρά 133 επιμέρους sites.  
 
Από την άλλη, όμως, με αρνητικό πρόσημο αποτυπώθηκε το 9μηνο του 2017 η μεταβολή της διαφημιστικής δαπάνης στο online τοπίο σύμφωνα με την καθιερωμένη έρευνα Adex Hellas Q1-Q3 του ΙΑΒ Hellas. Ωστόσο, o ΙΑΒ Ηellas αναφέρει πως αν και το διψήφιο -18,1% που αφορά στην πτώση της διαφημιστικής απορρόφησης dislpay δαπάνης προκαλεί εύλογες ανησυχίες στην αγορά, το πραγματικό άνοιγμα της ψαλίδας δεν ξεπερνά το -6,8% αν αφαιρεθούν οι 3 (ΔΟΛ, ΠΗΓΑΣΟΣ, Mega ) υπό ιδιοκτησιακή μεταβίβαση publishers που παρέμειναν ανενεργοί το επίμαχο διάστημα.  

Θυμηθείτε τα άρθρα ΕΔΩ και ΕΔΩ

Το αντίο στον Σταύρο Λέουση

Δυστυχώς ο Ιανουάριος του 2017 επεφύλασσε μια  πολύ δυσάρεστη είδηση καθώς ο διαφημιστής και ιδρυτής της Solid έφυγε από την ζωή χθες βράδυ. Η σχετική ανακοίνωση ήταν προφανές πως θα συγκέντρωνε το ενδιαφέρον των ανθρώπων του χώρου της επικοινωνίας καθώς ο κ. Λεούσης υπήρξε μια από τις εμβληματικές προσωπικότητες της αγοράς. Περισσότερα ΕΔΩ  

Η καμπάνια της Frank & Fame για την πόλη της Αθήνας

Αυτή η καμπάνια είχε από το brief της κάτι μοναδικό. Είναι η πρώτη φορά που ιδιωτικός και δημόσιος τομέας συνεργάζονται για έναν κοινό σκοπό. Την προβολή της Αθήνας σαν τουριστικό προορισμό.Το Αthens Tourism Partnership είναι μια πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων που ένωσε τις δυνάμεις του με την Aegean Airlines, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το Ηellenic Initiative. Το έργο ανέλαβε να συντονίσει η Marketing Greece. Στον διαγωνισμό που έγινε τον Ιούνιο του 2016 νικήτρια ήταν η Frank & Fame σε σύμπραξη με τη Digital Ecosystems για τα media και τη V&O για το κομμάτι του PR.

H καμπάνια θα έτρεχε 100% στο Internet και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτήν ΕΔΩ

Η κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα

Στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής των Effie Hellas, παρουσιάστηκε και η έρευνα Effie Hellas Consumer Survey, η μεγαλύτερη έρευνα κλαδικού φορέα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία θεσμοθετήθηκε στην τελευταία διοργάνωση και θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Την παρουσίαση ανέλαβε η Χριστίνα Καράμπελα, Managing Partner της εταιρείας έρευνας αγοράς qed, προσφέροντας πολύτιμα insights για την κατανάλωση σήμερα. Στο advertising.gr παρουσιάστηκε στις αρχές του 2017 και συγκαταλέγεται μεταξύ των δημοφιλέστερων θεμάτων για την χρονιά που ολοκληρώνεται. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Η μεγάλη γιορτή των Ermis Awards

Το Ogilvy Group ήταν για ακόμη μια χρονιά ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής της 15ης Τελετής Απονομής των Ermis Awards, που ολοκληρώθηκαν με τις σχετικές Τελετές Απονομής στο "ΘΕΑΤΡΟΝ" του Κέντρου Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος", που παρουσίασαν οι ηθοποιοί Βίκυ Σταυροπούλου και Μίνως Θεοχάρης. Σε μια κατάμεστη αίθουσα από στελέχη της αγοράς επικοινωνίας και του marketing επιβραβεύτηκαν για ακόμη μια χρονιά οι καλύτερες ιδές και οι πιο δημιουργικές δουλειές της χρονιάς που πέρασε.    To advertising.gr έδωσε φυσικά το παρών και κατέγραψε τους νικητές και τις πρώτες αντιδράσεις ΕΔΩ 

Vodafone και JWT Athens υποδέχονται ένα μέλλον που συναρπάζει

Η πρώτη καμπάνια που υποστηρίζει τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone προσκαλεί τους συνδρομητές να ζήσουν συναρπαστικά με τη νέα υπηρεσία Vodafone Super WiFi και δημιουργήθηκε από τη JWT Athens. Διαβάστε την σχετική συνέντευξη ΕΔΩ

Τι θέλουν οι νέοι στην Ελλάδα σήμερα;

Νέες συνήθειες, νέες επιθυμίες, εξελιγμένες πλατφόρμες και εντελώς διαφορετικά σε σχέση με το παρελθόν δεδομένα σε κάθε επίπεδο, επιβάλλουν την προσέγγιση των νέων με καινούργιους και ξεχωριστούς τρόπους. Η ειδική έκδοση του adbusiness για το Youth Marketing κέρδισε τις εντυπώσεις και online. Περισσότερα ΕΔΩ

Η ώρα της αλήθειας για την ψηφιακή διαφήμιση

Οι επικεφαλής marketing των κορυφαίων διαφημιζομένων του κόσμου ζητούν διαφάνεια σε κάθε πτυχή της επένδυσής τους στο διαδίκτυο και δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικής δαπάνης κινδυνεύουν να… μείνουν στο ράφι. Brand Safety, διαφάνεια, ad fraud και διάφοροι άλλοι όροι που έχουν αναδυθεί τα τελευταία χρόνια στην επιφάνεια αρχίζουν να απασχολούν όλο και περισσότερο την αγορά επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Το άρθρο που θα βρείτε ΕΔΩ είναι αρκετά κατατοπιστικό.

Ed Hall, Γενικός Διευθυντής, Epsilon: Στόχος μας είναι η κορυφή

Ο επικεφαλής του Epsilon, Ed Hall, μας μίλησε αποκλειστικά για τα σχέδια και τη στρατηγική του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη, που έχει θέσει σαν στόχο την πρώτη θέση στην ελληνική τηλεοπτική αγορά. Διαβάστε την συνέντευξη ΕΔΩ

Ανεβαίνει η ΕΚΕ

Σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 2 Νοεμβρίου 2017 στο ξενοδοχείο NJV Athens Plaza, το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (CRI) παρουσίασε στοιχεία για την πορεία της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Ελλάδα από το 2008 και την σημαντική συμβολή του Εθνική Δείκτη (CRI Index), παρουσία δημοσιογράφων και εκπροσώπων επιχειρήσεων. Το advertising.gr και το adbusiness αποτελούν σταθερούς υποστηρικτές του Δείκτη ενώ η Direction έχει αποδείξει πως η ΕΚΕ αποτελεί κομμάτι του DNA της. Η υψηλή επισκεψιμότητα του άρθρου που μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ καταδεικνύει πως οι επιλογές της εταιρείας βρίσκονται στην σωστή κατεύθυνση..

To Content δεν αρκεί!

Η An Ha, Head of Social στην Ogilvy & Mather Vietnam παρέδωσε μαθήματα από το μακρινό Βιετνάμ για την αναγκαία μετάβαση από το Community Management στο Conversation Management και το ελληνικό κοινό φαίνεται πως την άκουσε. Περισσότερα ΕΔΩ

Το GDPR φέρνει τον DPO

 Πόσο θα δυσκολέψει το marketing και τη διαφήμιση η (υπερ)προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα; Στο άρθρο που θα βρείτε ΕΔΩ προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε πως θα επηρεαστούν τόσο οι διαφημιζόμενοι όσο και οι διαφημιστικές και τα ΜΜΕ απο την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την προστασία δεδομένων (EU GDPR - General Data Protection Regulation)

Eπιστρέφει το brand «Ελλάδα»;

Τη «χαμένη» της αξιοπιστία φαίνεται πως έχει αρχίσει να ξανακερδίζει η Ελλάδα μετά τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, τα μνημόνια και την ανύπαρκτη ανάπτυξη. Ενδεικτικό της αλλαγής του κλίματος που τείνει να διαμορφωθεί και της εμπιστοσύνης που έχουν αρχίσει να αποκτούν και πάλι προς τη χώρα μας οικονομικοί αναλυτές και επενδυτές, είναι τα αποτελέσματα της έκθεσης της Brand Finance για το 2017. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Francis Ingham: Το μέλλον ανήκει στο PR

Ο Francis Ingham Chief  Executive του ICCO, του κορυφαίου διεθνούς οργανισμού για τις Δημόσιες Σχέσεις, στην συνέντευξη του που μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ παρουσιάζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για το χώρο του PR σε παγκόσμιο επίπεδο, αναλύει τους παράγοντες που έχουν οδηγήσει τον τομέα σε ανάπτυξη και τονίζει πως το PR είναι η δημιουργική βιομηχανία του μέλλοντος.

Τα οικονομικά στοιχεία των καναλιών το 2016

Direction Βusiness Reports συνέλεξε και επεξεργάστηκε, αποκλειστικά για το www.advertising.gr, τα οικονομικά στοιχεία των μεγαλύτερων -βάσει κύκλου εργασιών 2016- ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών πανελλήνιας εμβέλειας. Τα στοιχεία μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ και είναι άκρως αποκαλυπτικά

Ο Σάκης Ρουβάς στην Asset Ogilvy Entertainment

Σε συνεργασία προχώρησαν πρόσφατα ο Σάκης Ρουβάς και η AssetOgilvy Entertainment. Η σχετική ανακοίνωση βρίσκεται ΕΔΩ και αποδεικνύει για άλλη μια φορά το γκέλ, που έχει στο κοινό ο Έλληνας σταρ…  

Το μέλλον της εργασίας

 Όπως όλα δείχνουν, οι millennials πρόκειται να δημιουργήσουν μια νέα οικονομία, η οποία θα στηρίζεται στις περιστάσεις που τους κληροδοτήθηκαν… Οι σκέψεις της Jess Kimball Leslie, Chief Futurist της OgilvyRED για το θέμα είναι άκρως ενδιαφέρουσες. Περισσότερα ΕΔΩ

Τέτη Κανελλοπούλου: Μόνο με πάθος και τόλμη προχωράς

Η CEO της V+O Greece μίλησε στο adbusiness για την διάκριση της εταιρείας στα IPRA GWA, τις αλλαγές στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων, αλλά και το όραμά της για την συνέχεια. Διαβάστε την συνέντευξη ΕΔΩ

Brands που «πρωταγωνιστούν» δημιουργικά

Ο Laurent Delmouly, Marketing Director της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, μας ανέλυσε τη στρατηγική επικοινωνίας για τα δημοφιλή brands της εταιρείας, κερδίζοντας το ενδιαφέρον των αναγνωστών. Περισσότερα ΕΔΩ

Το advertising.gr απέκτησε επίσημο Viber Public Account

To advertising.gr, ανταποκρινόμενο στις ψηφιακές εξελίξεις της εποχής, καινοτομεί και λανσάρει το πρώτο Viber Public Account για την εξειδικευμένη ενημέρωση για την αγορά του μάρκετινγκ, της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Μεγάλο συνέδριο για τον περιφερειακό και τον κλαδικό Τύπο- Απούσα η κυβέρνηση

Το 2017 διοργανώθηκε φια πρώτη φορά διοργανώθηκε απο τις Ενώσεις που εκπροσωπούν το σύνολο του Περιφερειακού, Τοπικού και Κλαδικού Τύπου της χώρας, ημερίδα για τα θέματα του κλάδου. Η ημερίδα με θέμα «Βιωσιμότητα και μετεξέλιξη του Περιφερειακού – Τοπικού και Κλαδικού τύπου» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή πλέον των διακοσίων εκδοτών, το Σάββατο 30/9/2017 στη Λάρισα, υπό την αιγίδα της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος και τη στήριξη της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Θεσσαλίας. Το advertising.gr -σε αντίθεση με την κυβέρνηση- ήταν εκεί…Περισσότερα ΕΔΩ

Native advertising & content marketing αλλάζουν τα δεδομένα

Ίσως τα πιο hot θέματα αυτή την στιγμή… Ζητήσαμε από εμπειρα στελέχη της αγοράς να αναλύσυον -από διαφορετική θέση ο καθένας- τη σημασία του Native Advertising και του Content Marketing, αλλά και το ρόλο τον οποίο διαδραματίζει η έννοια του performance στο νέο ψηφιακό τοπίο και οι απόψεις τους παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ΕΔΩ.

Η επιτυχία του ΜcCANN Worldgroup

H ΜcCANN Worldgroup έχει αναδειχθεί Agency of the Υear στις τελευταίες δυο διοργανώσεις των Effie Hellas (2014, 2016). Στις αρχές του 2017 η ομάδα που «τρέχει» την εταιρεία μας αποκάλυψε τι κρύβεται πίσω από αυτή τη συνεχόμενη επιτυχία. Μπορείτε να διαβάσετε την σχετική συνέντευξη ΕΔΩ

Αpivita & attp: Πρόσωπα Γεμάτα Φως

Τρεις γυναίκες δυναμικές, γεμάτες ζωντάνια και θετική ενέργεια μας άνοιξαν την καρδιά τους και ξετύλιξαν το νήμα της ιστορίας και τα μυστικά της νέας, ξεχωριστής καμπάνιας  με τίτλο «Πρόσωπα γεμάτα φως», για τη σειρά αντηλιακών Αpivita με την καινοτομία 3D PRO-ALGAE. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Η 4 Wise Monkeys σπάει το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam για το Caprice

Η καμπάνια για την καινοτόμο ενέργεια Let’s Roll-Let’s Win των Caprice, έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam, ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε καμπάνια στις Η.Π.Α.

Πιο συγκεκριμένα, καταγράφηκαν περισσότερα από 157.000 Shazamαρίσματα, αριθμός που κάνει την καμπάνια να είναι η πιο επιτυχημένη Visual Shazam Campaign στον κόσμο. Λεπτομέρειες ΕΔΩ

Στα βήματα του David Ogilvy

Ο Miles Young, non-executive chairman της Ogilvy, παρουσίασε πρόσφατα το βιβλίο του Ogilvy on Advertising in the Digital Age, που στην ουσία αποτελεί τη φυσική συνέχεια του εμβληματικού έργου του David Ogilvy και φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα διδάγματά του. Διαβάστε ΕΔΩ τι ανέφερε ο ίδιος για το βιβλίο

Κωτσόβολος και The Newtons για τη Black Friday

Η Κωτσόβολος και η The Newtons Laboratory απάντησε στην ερώτηση που περνάει από το µυαλό όλων των Ελλήνων όταν ακούν τις λέξεις «Black Friday» με ένα…Ναι. Έχω και στο χωριό μου Μπλάκ Φράιντεϊ!Η νέα δημιουργική καµπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, η πρώτη ουσιαστικά από το ξεκίνηµα της συνεργασίας τους, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μια παγκόσμια γιορτή αγορών, φέρνοντάς την στα μέτρα του σύγχρονου Έλληνα εξηγώντας μας πώς και από πότε είχαμε στην Ελλάδα… Μπλάκ Φράντεϊ! Περισσότερα ΕΔΩ

Η McVictor & Hamilton για τη FIX Hellas

Νέο τηλεοπτικό σποτ εμπνεύστηκε και δημιούργησε η McVictor & Hamilton για μια μπύρα με πάνω από 150 χρόνια ιστορίας.  Η νέα ταινία αποτελεί την έναρξη της καμπάνιας της FIX Hellas για το 2017 και είναι γεμάτη από εικόνες συνυφασμένες με τη γιορτή, με την οικογένεια,  τα ελληνικά έθιμα, αλλά πάνω από όλα το ελληνικό πάθος για ζωή, που αποτέλεσε και την έμπνευση της McVictor & Hamilton για το νέο σλόγκαν που υπογράφει την καμπάνια: Μία χώρα, μία μπύρα. Το ελληνικό αυτό πάθος κέρδισε και τους αναγνώστες του advertising.gr. Περισσότερα ΕΔΩ

40 Χρόνια Bold Ogilvy

Tα Χρόνια περνάνε, η Δημιουργικότητα ποτέ! Οι αναγνώστες του advertising.gr ξεφύλλισαν πολλές φορές το αφιέρωμα για την επέτειο της Bold Ogilvy το  οποίο μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Συνεργασία Adweb- AppNexus

Tον Ιούνιο ξεκίνησε η συνεργασία της Adweb με την AppNexus που συμπεριλαμβάνει όλα τα media properties της Microsoft και το σύνολο των διαφημιστικών δυνατοτήτων τους που θα παρέχει στη διαφημιστική αγορά η Adweb. Περισσότερα ΕΔΩ

Cloudbiz: Μετονομάζεται σε QIVOS, παρουσιάζοντας ισχυρά αποτελέσματα

Σημαντικά αποτελέσματα κατέγραψε η Cloudbiz, η marketing technology agency και μέλος του Ομίλου FF Group στη διάρκεια του 2016, σημειώνοντας αύξηση  32,3% στον κύκλο εργασιών, ενισχύοντας σημαντικά τη βάση των εγγεγραμμένων μελών, η οποία σήμερα μετράει περισσότερα από 4 εκατομμύρια μέλη. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Melissa on the road!

H phygital ενέργεια που «τρέχουν» Giraffes in the Κitchen και Μέλισσα Κίκιζας έχει κλέψει τις εντυπώσεις. Η Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Manager, η Ελίζα Βασιλοπούλου, Brand Manager της εταιρείας ζυμαρικών, και ο Σταύρος Κοντακτσής, senior partner της εταιρείας επικοινωνίας, μας εξήγησαν πώς προέκυψε και τι έχει ήδη καταφέρει. Διαβάστε την συνέντευξη ΕΔΩ

Claire Harris (Nielsen): Oι μετρήσεις πρέπει να περιλαμβάνουν τα πάντα

H Claire Harris, Watch Commercial Lead Emerging Markets & IE της Νielsen, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας για το λανσάρισμα του Digital Ad Ratings και Μας μίλησε για τη νέα εποχή όσον αφορά την κατανάλωση περιεχομένου media, τις αλλαγές που επιφέρει στο χώρο του audience measurement και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται στις προκλήσεις η Nielsen. Περισσότερα ΕΔΩ

RETAILBUSINESS AWARDS 2016: Retailer της Χρονιάς η Public

H αλυσίδα καταστημάτων Public αναδείχθηκε Retailer της Χρονιάς και ο Ιωάννης Μασούτης της Διαμαντής Μασούτης A.E. Retail Manager 2016, στη 15η Τελετή Απονομής της διοργάνωσης των RetailBusiness Awards, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία σύσσωμου του Ελληνικού Λιανεμπορίου. Θυμηθείτε όλους τους νικητές και όσα συνέβησαν στην μεγάλη γιορτή του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας ΕΔΩ


TAGS: advertising