To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook: Οικονομική ώθηση από τη mobile διαφήμιση

Facebook: Οικονομική ώθηση από τη mobile διαφήμιση
Facebook: Οικονομική ώθηση από τη mobile διαφήμιση

Το Facebook κατάφερε να αυξήσει τα διαφημιστικά του έσοδα της κατά 64% στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, βοηθούμενο από την ώθηση που προσέφεραν οι mobile διαφημίσεις στις συνολικές διαφημιστικές του επιχειρήσεις.  

Η σταθερή αύξηση που παρουσιάζει, υποδηλώνει πως το Facebook έχει καταφέρει να στρέψει τους διαφημιζόμενους στη mobile πλατφόρμα του, σε μια εποχή που οι περισσότεροι από τους χρήστες το χρησιμοποιούν μέσα από κινητά τηλέφωνα και Tablets. Σημειώνεται πάντως πως οι επενδυτές ανησυχούσαν αρχικά για την ικανότητα της επιχειρήσεις, που γεννήθηκε στην desktop-εποχή, να έχει ανάλογη επιτυχία και στη mobile διαφήμιση.

Πιο συγκεκριμένα, τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 2,96 δισεκατομμύρια δολάρια, με τα mobile έσοδα να φτάνουν στα 1,95 δις ή στο 66% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων για το εξεταζόμενο τρίμηνο. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο από το 62% του δευτέρου και το 59% του πρώτου τριμήνου του έτους. Σημειώνεται πως η εταιρεία που μετρά 10 χρόνια ύπαρξης, ξεκίνησε να προσφέρει mobile διαφημίσεις το 2012.  

 Σε αυτό το σημείο πάντως, αξίζει να τονιστεί πως αν κι έχει αυξήσει το ποσοστό του στην παγκόσμια αγορά digital διαφήμισης, το Facebook υπολείπεται ακόμα του Google. Έτσι, το μερίδιό του το 2013 ανήλθε σε 6% σε σύγκριση με το 32% του Google, ενώ φέτος αναμένεται να φτάσει στο 8%, τη στιγμή που αυτό του ανταγωνιστή θα παραμείνει σχεδόν ίδιο.