To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pinterest: Επεκτείνει τα promoted pins

Pinterest: Επεκτείνει τα promoted pins
Pinterest: Επεκτείνει τα promoted pins

Έπειτα από την αρχική επιτυχία του beta προγράμματός του, το Pinterest ανακοίνωσε πως θα επεκτείνει το βασικό επικερδές εργαλείο του, τα promoted pins, σε όλους τους διαφημιζόμενους από την 1η Ιανουαρίου.

Το Pinterest παρουσίασε το συγκεκριμένο πρόγραμμα τον Ιούνιο, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να \"τρέξουν\" pins, στοχευμένα σε χρήστες ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντά τους. Τα αρχικά αποτελέσματα με τις Kraft και General Mills, που αποτέλεσαν τους πρώτους συνεργάτες του social δικτύου στο πρόγραμμα \"άφησαν υποσχέσεις\" υποστήριξε η επικεφαλής των partnerships του Pinterest, Joanne Bradford.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε το pinterest, τα μέσα promoted pins διαμοιράζονται 11 φορές κατά μ.ο., κάτι που σημαίνει πως τα pins προσφέρουν 30% αύξηση στα earned media για τις καμπάνιες των διαφημιζόμενων. Επιπλέον, η Bradford πρόσθεσε πως προσέθεσαν άλλο ένα 5% στα earned media, ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση καμπανιών.

Σημειώνεται πως από τον Μάρτιο του 2010, που ξεκίνησε να λειτουργεί, μέχρι και σήμερα, το Pinterest έχει λάβει ενισχύσεις κεφαλαίου ύψους 760 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ σήμερα το χρησιμοποιούν περί τους 70 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και η αξία του εκτιμάται σε 5 δισ. δολάρια.