To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Social θρίαμβος της adidas στο Μουντιάλ!

Social θρίαμβος της adidas στο Μουντιάλ!
Social θρίαμβος της adidas στο Μουντιάλ!

Για πρώτη φορά μετά το 1990, δύο ομάδες με επίσημο χορηγό της adidas θα βρεθούν αντιμέτωπες στον Τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Αργεντινή και Γερμανία θα αναμετρηθούν στο πιο σημαντικό παιχνίδι της διοργάνωσης, εδραιώνοντας την ηγετική θέση της adidas στα γήπεδα της Βραζιλίας.

Εκτός από την κυριαρχία εντός αγωνιστικού χώρου, η adidas είναι το πιο πολυσυζητημένο brand του Παγκοσμίου Κυπέλλου σε όλα τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Η καμπάνια #allin or nothing είχε δυναμική παρουσία στο Twitter, στο YouTube, στο Facebook, στο Instagram και στο Tumblr με εξαιρετικά προγραμματισμένο υλικό που αναμεταδιδόταν ζωντανά καθ’ όλη τη διάρκεια των πέντε εβδομάδων της διοργάνωσης. Ως αποτέλεσμα αυξήθηκαν κατά 4.865.502 οι followers του brand σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες, αριθμός μεγαλύτερος από κάθε άλλο αθλητικό brand.

Η adidas έδωσε φωνή στην επίσημη μπάλα του τουρνουά, την Brazuca, στο Twitter, με το λογαριασμό @Brazuca, που απέκτησε περισσότερους από 3,2 εκατ. followers και κέρδισε επάξια τον τίτλο του πιο γρήγορα δημοφιλούς profile της διοργάνωσης. Σπουδαία αποτελέσματα έφερε και η αφιερωμένη στον Messi πλατφόρμα “Team Messi”, ο οποίος την Κυριακή θα παίξει σε Τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου για πρώτη φορά.

Κατά τη διάρκεια του FΙFA World Cup 2014, η adidas δημιούργησε μια καμπάνια που εξελισσόταν σε πραγματικό χρόνο και είχε ως επίκεντρο τις ζωντανές στιγμές της διοργάνωσης. Η κοινότητα της adidas ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στα social media, κατέχοντας το 54,7%  του share of voice σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με 1.962.206 συνολικά mentions, δηλαδή 20% περισσότερα από τον κοντινότερο ανταγωνιστή. Συγκεκριμένα στο Twitter, το hashtag #allin or nothing χρησιμοποιήθηκε συνολικά 651.720 φορές (33.160 φορές μόνο στις 09/07/2014), αριθμός υπερδιπλάσιος από οποιοδήποτε άλλο brand κατά τη διάρκεια του τουρνουά.