To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στρατηγικές χρήσης του Pinterest για επιχειρήσεις

Στρατηγικές χρήσης του Pinterest για επιχειρήσεις
Στρατηγικές χρήσης του Pinterest για επιχειρήσεις

To Pinterest έχει γίνει ένα πολύ χρήσιμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. H κίνηση που προέρχεται από αυτό το site δεν μπορεί να αγνοηθεί, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους το κοινό του μοχλεύει τη δημοτικότητα για να προωθήσει τις επιχειρήσεις του, οι οποίοι είναι πολύ ενδιαφέροντες. Εδώ είναι μόνο μερικoί από αυτούς:

1) Δεν πρόκειται (πάντα) για σας

Δεν χρειάζεται να είστε κραυγαλέοι  για αυτό που προσφέρετε στους πελάτες σας. Να είστε έμμεσοι. Δημοσιεύστε pins που είναι ενδιαφέρουσες και φαινομενικά σχετιζόμενες με το προϊόν σας. Καλύτερο παράδειγμα; Oreck στο Pinterest. Μετά βίας αναφέρουν ηλεκτρικές σκούπες ή φίλτρα αέρα, αλλά όταν επισκέπτεστε τη σελίδα τους και να δουν όλες τις καρφίτσες δεν μπορείτε να μην τους σκεφτείτε.

2) Σε όλους αρέσει μια ιστορία

Η Nordstrom έχει αρκετά boards μόδας, συμπεριλαμβανομένης αυτής από την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης. Παρατηρήστε ότι οι φωτογραφίες είναι από τα παρασκήνια της εβδομάδα μόδας, αλλά οι σύνδεσμοι τους οδηγούν προς  τα προϊόντα στο κατάστημα της ιστοσελίδας τους. Στους  χρήστες αρέσει η λάμψη των παρασκηνίων της Εβδομάδας Μόδας, και στη συνέχεια καταλήγουν στις σελίδες του e-shop της Nordstrom. Ποιες ιστορίες αρέσουν στη δική σας αγορά;

3) Έχετε ένα board για επίδειξη

Δεν χρειάζεται να θάψετε την ταυτότητα της μάρκας σας για να κάνετε καλή δουλειά στο Pinterest. Ένα καλό παράδειγμα εδώ είναι η εταιρική σελίδα της Vineyard Brands, ενός εισαγωγέα κρασιού στο Pinterest. Παρατηρήστε πως απευθύνονται στην έξυπνη και διασκεδαστική  πλευρά των ανθρώπων με τα boards τους, ενώ διατηρούν ένα board για θέματα Τύπου σχετικά με τα κρασιά στο χαρτοφυλάκιό τους. Αφού το κοινό περιηγηθεί στα άλλα  boards  θα εξερευνήσουν και αυτό.

4) Ψάξτε για το αδύνατο σημείο

Το φαγητό είναι ένα από τα πιο κοινοποιημένα θέματα στο Pinterest, συχνά όσο πιο σαθρό τόσο το καλύτερο, παρόλα αυτά δεν είναι κάτι που θέλουν όλοι να βλέπουν όλη την ώρα. Πάρτε τη Mother Company, για παράδειγμα. Πάντα ασχολούνται με τα κοινωνικά και συναισθηματικά ζητήματα της ανατροφής μικρών παιδιών. Φυσικά το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο και στο board τους, «Sometimes Food», εξηγούν ότι ενώ δεν μπορείτε να τρώτε αυτά τα καλούδια όλη την ώρα, πότε-πότε είναι εντάξει να παραπαίετε λίγο. Ισορροπούν αυτή τη σελίδα με υγιεινά σνακ τα οποία τα παιδιά εξακολουθούν να αγαπούν, αλλά με ένα πιο υγιές ύφος που ονομάζεται «Kid Friendly Food».

5) Παρέχετε καλό υλικό

Εάν η εργασία σας περιστρέφεται γύρω από την ανταλλαγή πληροφοριών, τότε μοιραστείτε καλούς συνδέσμους με χρήσιμο υλικό που θα αρέσει στους πελάτες σας.  Ένα καλό παράδειγμα αυτού είναι από την επιχειρηματία Alyssa Gregory. Τα μικρά boards επιχειρηματικού περιεχομένου της είναι ένα μεγάλο παράδειγμα προς μίμηση για κάθε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών. Η Alyssa ξέρει ότι δεν μπορεί να παρέχει δωρεάν πάρα πολλές πληροφορίες. Αν αυτό που λέτε αρέσει στους ανθρώπους τότε θα έρθουν σε σας για πιο εστιασμένες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους.

6) Συνεργαστείτε

Δεν χρειάζεται να το κάνετε μόνοι σας, μάλιστα, εάν ξέρετε μερικούς ανθρώπους που μοιράζονται καλές πληροφορίες, γιατί να μην αξιοποιήσετε τα δίκτυά σας και να μοιραστείτε πληροφορίες μεταξύ σας; Αφήνοντας τις κοινοποιήσεις των άλλων στο board σημαίνει λιγότερη πίεση και επιτρέπει σε όλους όσους συνεισφέρουν να επωφεληθούν όταν όλοι δημοσιεύουν.  Έτσι όλοι κερδίζουν.  Ένα board κοινοπραξίας στο οποίο συμμετέχουν διάφοροι πάνω στα social media κάνοντας «pin» στο infographics, δημιουργημένο από τον Mark Ivey. Και ένα ακόμα board κοινοπραξίας από τη Thirsty Girl και τους ακόλουθούς της «Share a Glass» με 190 «pins» σχετικά με το κρασί και άλλα γευστικά ροφήματα.

7) Χρησιμοποιήστε το Pinterest ως ομάδα ποιοτικής έρευνας

Ένα καλό παράδειγμα είναι αυτό που κάνει το West Elm με τις σελίδες Pinterest του.  Έχουν πολλά boards επικεντρωμένα στο σχεδιασμό, τα χρώματα και τα τοπία. Τα παρακολουθούν προσεκτικά για να δουν τι κοινοποιείται περισσότερο και τι όχι, τι μαζεύεται σε άλλα boards και τι τους λέει το περιεχόμενο των boards για την αγορά.  Ό,τι θέλει να μάθει κάποιος, μπορεί να το ρωτήσει απλά με videos και εικόνες στο Pinterest.

8) Αφήστε το επιχειρηματικό περιεχόμενο έξω πού και πού

Όπως και στην περίπτωση της Oreck, δεν έχει να κάνει μόνο με το widget που πουλάτε, αλλά και με τη νοοτροπία του ατόμου που μπορεί να ενδιαφέρεται για αυτό, αλλά και να δείξει ένα κομμάτι της ανθρώπινης πλευράς της εταιρείας. Η επικοινωνία να απορρέει χιούμορ και έμπνευση.  Όπως ταιριάζει στην εταιρική κουλτούρα σας. Whole Foods που έχει boards για το φαγητό, τη δύναμη, την ανακύκλωση, gadgets, ακόμη και για κτίρια. Πρόκειται για την κουλτούρα γύρω από ό,τι πωλούν.