To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Χαζεύοντας διαφημίσεις!

#Timeliners_ads: Χαζεύοντας διαφημίσεις!
#Timeliners_ads: Χαζεύοντας διαφημίσεις!

- Το Snapchat ‘απολογήθηκε’  λέγοντας ότι πρέπει να βγάλουν κι αυτοί το ψωμάκι τους κι έτσι ξεκίνησαν τις διαφημίσεις με την αρχή να κάνει η Universal Pictures για την ταινία Ouija.

Τη διαφήμιση τη βρίσκουμε στα recent updates (αν απευθύνεται σε εμάς)

\"\"
 
Και είναι κάπως έτσι

\"\"
 
Διαβάστε περισσότερα εδώ  κι εδώ  και δείτε τις αντιδράσεις του κόσμου εδώ

- Την καλύτερη έμμεση διαφήμιση για την Αθήνα, πληροφορηθήκαμε από το @popagandaGR. Πρόκειται για ένα πολύ ωραίο video που ετοίμασε η ομάδα των New York Times που πέρασε 36 ώρες στην Αθήνα και το οποίο δείχνει την πόλη έτσι όπως την ζούμε οι κάτοικοί της. Διαβάστε περισσότερα και δείτε το video εδώ

- Το Associated Press ξεκίνησε μια καμπάνια με σκοπό να αντικατασταθεί η λέξη prostitute-s με τη λέξη sex worker-s. Ακούγεται καλό. Η καμπάνια ξετυλίχτηκε με πολύ απλό τρόπο μέσω του Twitter.
Μάθετε πως εδώ

- Η Coca-Cola ξαναχτυπά με μια εξαιρετική εφαρμογή που μας έφτιαξε το κέφι. Μπορεί να φτιάξει και το δικό σας. Τραβάει φωτό από τον λογαριασμό σας στο Facebook και σας φτιάχνει ένα κτίριο με αναμνήσεις. Τις φωτό μετά μπορείτε να τις αλλάξετε και να βάλετε όποιες θέλετε εσείς και το share δεν είναι υποχρεωτικό. Μπείτε και δείτε με κλικ στη φωτό

\"\"
 
- Αγγελία Εργασίας
Lou Bloom: \"I\'m looking for full-time employment. No job too big or too small. I have my own car and phone. Persistent, punctual, polite and hardworking. Will work nights\". Ψάχνει δουλειά και ζητάει βοήθεια στο Twitter, YouTube και LinkedIn

Δεν είναι άνθρωπος αλλά ρόλος, αυτός του Jake Gyllenhaal ως \'Nightcrawler\'.

Μία εξαιρετική καμπάνια  που προωθεί την νέα ταινία του δημοφιλούς ηθοποιού και  σπάει κόκκαλα καθώς ξεδιπλώνεται με τον κατάλληλο τρόπο σε όλα τα βασικά κοινωνικά δίκτυα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε όλες τις αντιδράσεις  ψάχνοντας στο hashtag  #HireLouBloom

- Θα κλείσουμε μουσικά. Διαβάσαμε ένα πολύ ωραίο άρθρο που περιγράφει το πόσο σημαντικό έχει γίνει το κομμάτι της μουσικής επένδυσης για τα διαφημιστικά σποτ μιλώντας για διαφημιστές που τρέχουν σε συναυλίες, κάνουν ακροάσεις καινούριων καλλιτεχνών αλλά και ψάχνουν βαθειά στο παρελθόν να ακούσουν και πιθανόν διασκευάσουν σπουδαία κομμάτια για τις καμπάνιες τους.

Θα θυμάστε τις ιδιοφυείς διασκευές του Sound and Vision του David Bowie για την ταινία του  Sony Xperia και το Perfect Day του Lou Reed για το Sony Playstation ή την πρόσφατη του One του Harry Nilsson για το ΑΧΕ.

Το τελευταίο WOW σε διασκευή παλιού κομματιού για χρήση νέας διαφημιστικής ταινίας μας ήρθε από το Chanel 5 , σε σκηνοθεσία Baz  Luhrmann και πρόκειται για την διασκευή του You’re The One I Want ( από την ταινία Grease)  από τους Lo Fang.

Δείτε  την ταινία με κλικ στη φωτό  κι αφήστε το video να παίξει και μετά , έχει μια σειρά από εξαιρετικά video πάνω στο making of της ταινίας

\"\"

Ακούστε το κομμάτι στην playlist με κομμάτια που έχουν επενδύσει διαφημιστικές ταινίες εδώ

Για την ιστορία, άνοιξε μια κουβέντα στο twitter για την ταινία η οποία φαίνεται πως δεν αρέσει στους εκλεκτούς μας φίλους @nikisot και  @sandman_gr  ο οποίος μάλιστα την αδειάζει εντελώς  στην εκπομπή του “The Sandman Chronicles on Poplie radio 19/10/2014” (παίζοντας όμως το κομμάτι).
Εσείς τι λέτε?

Πείτε μας τη γνώμη σας στο blog μας ή σε όποιο κοινωνικό δίκτυο προτιμάτε με hashtag  #Timeliners_OnChanel5