To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Twitter: Κυριάρχησε στο Super Bowl

Twitter: Κυριάρχησε στο Super Bowl
Twitter: Κυριάρχησε στο Super Bowl

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Twitter, ο φετινός τελικός του πρωταθλήματος NFL ήταν το πιο... tweeted γεγονός στην ιστορία του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Συγκεκριμένα, στάλθηκαν περισσότερα από 28 εκατομμύρια tweets, τα οποία σχετίζονταν με το Super Bowl XLIX. «Σε όλη τη διάρκεια της νύχτας, η συζήτηση γύρω από το #SB49 και τη νίκη των New England Patriots επί των Seattle Seahawks, που προσπάθησαν να υπερασπιστούν τον τίτλο τους, ήταν το κυρίαρχο θέμα στο Twitter», ανέφερε αρχικά σε blog post το microblogging social δίκτυο και συνέχισε: «Περισσότερα από 28,4 εκατομμύρια tweets σε όλο τον κόσμο περιελάμβαναν όρους που σχετίζονταν με τον αγώνα και το show του ημιχρόνου και εστάλησαν κατά τη Live τηλεοπτική αναμετάδοση (από το kickoff μέχρι και 30 λεπτά από τη λήξη της αναμέτρησης)».

Χαρακτηριστικό του μεγέθους αυτού είναι το γεγονός πως η περσινή διοργάνωση συγκέντρωσε 24,9 εκατομμύρια tweets, σύμφωνα με τοποθέτηση της εταιρείας. Αναφορικά με τα brands τώρα, η McDonald’s ήταν η μεγάλη νικήτρια του Super Bowl στο Twitter, με περισσότερες από 319.000 αναφορές κατά τη διάρκεια του αγώνα, καταλαμβάνοντας έτσι σημαντικό μερίδιο από τα συνολικά 1,2 εκατομμύρια tweets που στάλθηκαν και σχετίζονταν με μάρκες.

TAGS: Social Media