10,5 εκατ. για κρατική διαφήμιση
Νέα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής συνολικού ύψους 10,5 εκατ. ευρώ ενέκρινε πρόσφατα η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Το μεγαλύτερο εξ αυ-τών είναι εκείνο της Eπιτελικής Δομής ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο του έργου «Πληροφόρηση και δημοσιότητα των έργων του ΥΠΑΙΘ στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας» του Πυλώνα 3 «Απασχόληση, δεξιότητες, κοινωνική συνοχή», που ανέρχεται σε 6,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, εγκρίθηκε το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής για το 2023 της Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας Αγίου Νικολάου (12.000 ευρώ) αλλά και η αναπροσαρμογή του προγράμματος επικοινωνιακής προβολής της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με τίτλο «Δράσεις πληροφόρησης και επικοινωνίας. Επίσης εγκρίθηκε το ύψους 2,9 εκατ. ευρώ πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Υγείας, στα πλαίσια της αναβάθμισης του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ), το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης