Ακόμη 9,8 εκατ. ευρώ για κρατική διαφήμιση
Όπως αποκάλυψε στο τεύχος της Δευτέρας 12 Φεβρουαρίου το newsletter της Direction για την διαφήμιση και τα media Business Today, νέα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής συνολικού ύψους 9,8 εκατ. ευρώ ενέκρινε το τελευταίο διάστημα η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, με κονδύλι 5 εκατ. ευρώ εξ αυτών να αφορά εκστρατείες ενημέρωσης για την επιστολική ψήφο.
Αναλυτικότερα εγκρίθηκαν το πρόγραμμα του Υπουργείου Εσωτερικών που αφορά στην εκστρατεία ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος, μέσω επιστολικής ψήφου, για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου 2024 (1.500.000 ευρώ), το πρόγραμμα πάλι του Υπουργείου Εσωτερικών που αφορά στην εκστρατεία ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος, μέσω επιστολικής ψήφου, για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου 2024 (3.500.000 ευρώ), το πρόγραμμα της Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας Αγίου Νικολάου, (71.800 ευρώ), το πρόγραμμα της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος «Κρήτη», (250.000 ευρώ), το πρόγραμμα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, (1.546.000,00 ευρώ). Το πρόγραμμα του Kέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) το οποίο θα χρηματοδοτηθεί τόσο από τις εγκεκριμένες από το Υπουργείο Υγείας σχετικές πιστώσεις στο πλαίσιο της Τακτικής Επιχορήγησής του ΚΕΘΕΑ, όσο και από ίδιους πόρους (56.000 ευρω) το πρόγραμμα του Δήμου Αμαρουσίου (219.400 ευρώ), το πρόγραμμα της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος «Θεσσαλία» (580.000 ευρώ), το πρόγραμμα της της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος ΗΠΕΙΡΟΣ (220.000 ευρώ) και το πρόγραμμα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας (1.860.000 ευρώ).