To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανάκαμψη προβλέπει η ZenithOptimedia

Ανάκαμψη προβλέπει η ZenithOptimedia
Ανάκαμψη προβλέπει η ZenithOptimedia

Συγκεκριμένα, η αύξηση της τάξης του 3,5% που είχε προβλέψει η εταιρεία νωρίτερα μέσα στο 2010, έγινε 4,8%, ενώ προβλέπεται ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση το 2011. Πιο αναλυτικά, η ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη θα φτάσει στα 61,5 δισ. δολάρια την τρέχουσα χρονιά, ενώ η συνολική διαφημιστική δαπάνη θα φτάσει στα 442,9 δισεκατομμύρια.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο Publicis, υποστηρίζει πως η ψηφιακή δαπάνη θα αναλογεί στο 16,5% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων το 2012, αυξημένη κατά 12,8% από το 2009. Όσο για τα online διαφημιστικά έσοδα, αυτά θα αυξηθούν χάρη στον τομέα paid search (πληρωμένη αναζήτηση), που θα αντιστοιχεί στο 51,4% του συνόλου το 2012. Όσο για την display διαφήμιση, που παρουσίασε ελαφριά πτώση μεταξύ 2008 και 2009, αναμένεται να ανακάμψει κι αυτή πριν από το 2012 και θα αντιστοιχεί στο 33% της συνολικής online δαπάνης.