Παρασκευή 1 Απριλίου 2022 Από τα ψηλά στα χαμηλά… Από τη θεωρητική «πρόβλεψη» του +10% στη σκληρή πραγματικότητα του -5% κατρακυλά η διαφημιστική δαπάνη τον τελευταίο μήνα... ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ TAGS: παραmedia
Νova: Χαμόγελα για το νέο F4 του Ολυμπιακού Η κίνηση-ματ για ανανέωση συνεργασίας με την Euroleague για ακόμη 5 σεζόν ήδη δείχνει να φέρνει αποτελέσματα ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Follow the money… Όσες εταιρείες PR «σερβίρουν» influencer marketing δεν έχουν προφανώς τίποτα να φοβηθούν. Αλίμονο, όμως, στους influencers... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ