To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αρχικά…

Αρχικά…

Κλείδωσαν…

Πάντως, τέσσερις κοινοπραξίες μέχρι στιγμής φαίνεται ότι έχουν κλειδώσει για το διαγωνισμό. Η
σχετική προετοιμασία έχει ήδη ξεκινήσει, με τους καλύτερους από το στελεχιακό δυναμικό των
διαφημιστικών να συμμετέχουν στις ομάδεςεργασίας. Κάποιοι δε έχουν φέρει και στελέχη από
άλλα παραρτήματα του διεθνούς δικτύου, όπου ανήκουν. Άλλες δυο κοινοπραξίες βρίσκονται σε
συζητήσεις και όλα δείχνουν ότι μέχρι έξι θα είναι οι μνηστήρες του πολύ μεγάλου λογαριασμού, εκτός,
βέβαια, εκπλήξεων…

Εθνική…

Όλα τα προγνωστικά παίζονται σε μια εταιρεία… αν και φαίνεται ότι ένα αουτσάιντερ μπορεί να κάνει την
έκπληξη…

Στόχαστρο

Στο στόχαστρο τηλεοπτικών εκπομπών φαίνεται να μπαίνει μέλος του Δ.Σ. κρατικού Οργανισμού που
είναι στο τιμόνι πολύ σημαντικής εταιρείας. Αρκετοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως βάσει της λογικής των
«συγκοινωνούντων δοχείων», υπάρχουν σημαντικά conflict μεταξύ των δύο πλευρών…

Διαζύγιο…

Και άλλο βελούδινο διαζύγιο έρχεται από τη διαφημιστική αγορά…

Αλλαγές…

Κινητικότητα παρατηρείται από βιομηχανία τροφίμων όσον αφορά στις εταιρείες που συνεργάζεται για την επικοινωνία της. Ήδη ο λογαριασμός PR είναι θέμα ημερών να ανακοινωθεί πού μετακινείται, ενώ φαίνεται ότι οσονούπω αλλαγές θα έχουμε και στο κομμάτι του mediaκού λογαριασμού…


Ψηφιακές λύσεις…

Ολοένα και περισσότερο οι πελάτες επενδύουν σε λύσεις digital επικοινωνίας. Η μεγαλύτερη και πιο
ουσιαστική διείσδυση στο δύσκολο νεανικό κοινό μετράνε πολύ σήμερα...

Για απόφαση…

Αυτή την εβδομάδα τελικά ολοκληρώθηκαν οι παρουσιάσεις στο spec της εταιρείας ένδυσης στη Λάρισα. Οσονούπω και η απόφαση…

Low budget stories

Low budget stories βάζει στο τραπέζι ο Alpha, σε συνεννόηση με συγκεκριμένα διαφημιστικά μαγαζιά
που επιδοτούν τις προτάσεις των Γερμανών, καθώς η κρίση επιτάσσει για ευέλικτα προγράμματα με
target groups που συνάδουν με προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Όπως λένε και οι Γερμανοί, «η αναλογία της επένδυσής μας είναι 1 ευρώ κόστος προς 1,5 διαφήμιση, ενώ σε άλλο -μεγάλο- κανάλι επενδύονται 10 ευρώ για να εισπράξουν πίσω 2».

Ενώσεις…

Ντόμινο εξελίξεων σε ρυθμούς DT μετά το θάνατο του Χρ. Λαμπράκη. Ο Στ. Ψυχάρης ανέλαβε τα ηνία της
Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών, στη θέση του Δ. Καλοφωλιά, ενώ έντονη κινητικότητα σημειώνεται από τους μικρούς μετόχους και εκδότες για μια νέα μικρή ΕΙΗΕΑ: αρχηγικό
εκτόπισμα έχουν οι Θ. Αναστασιάδης, Αντ. Δελατόλλας, Ν. Χατζηνικολάου κ.ά., ενώ στη
Θεσσαλονίκη συγκροτήθηκε Ένωση Εκδοτών Θεσσαλονίκης, χωρίς τον «Αγγελιοφόρο» από τις
εφημερίδες «Μακεδονία», «Μακεδονία της Κυριακής», «Θεσσαλονίκη», «Μετροσπόρ», «Σπορ του Βορρά», «Αυριανή Μακεδονίας-Θράκης», «Αθλητική Μακεδονίας-Θράκης» και «Τύπος Θεσσαλονίκης».

Παν μέτρον… έσοδα

Στο -30% υπολογίζεται μέχρι στιγμής η διαφημιστική δαπάνη σε πραγματικά νούμερα. Αυτό σημαίνει δύο
τινά: Ή θα αρχίσει επιχείρηση «λουκέτο» σε μικρά μαγαζιά και «ψαλίδι» σε εφημερίδες και περιοδικά, εκπομπές και άλλα των «μεγάλων» ή ότι θα πέσει πέλεκυς στα κεφάλια των εργαζομένων.



Δεν τσίμπησε

Το σκέφτηκε από εδώ, το σκέφτηκε από εκεί, είχε και καλό σύμβουλο ο διαφημιζόμενος και έτσι δεν
τσίμπησε στη συγκριτική διαφήμιση. Σκέφτηκε ότι έχει το 50% της πίτας και ότι έχει δαπανήσει σε απόλυτες τιμές το μικρότερο κονδύλι. Σχέση απόδοσης: η μέγιστη. Οπότε γιατί να μπει στην περιπέτεια του ΣΕΕ;

Μονόδρομος…

Η ανώνυμη θέση στελέχους της ΕΡΤ, ότι «αν θέλει ο Ολυμπιακός να μείνει στην ΕΡΤ, θα μείνει»,
προεξοφλεί την επαναδιαπραγμάτευση του τηλεοπτικού συμβολαίου του -λένε οι καλώςγνωρίζοντες- όχι ότι παραμένει ως έχει η συμφωνία που έκλεισε ο Χρίστος Παναγιωτόπουλος. «Δεν είναι
δυνατόν να δίνουμε 4,5 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση σε Ανώνυμη Εταιρεία και από την άλλη να στέλνουμε
σπίτι τους 1.200 συμβασιούχους στα τέλη Ιουνίου. Θα μας πάρουν με τις πέτρες», υποστηρίζεται «αρμοδίως» στο Δ.Σ. Η επαναδιαπραγμάτευση είναι μονόδρομος σε καιρούς σκληρής λιτότητας, λένε οι
καλώς γνωρίζοντες. Σημειώνεται πως υπάρχουν σκέψεις και για επαναδιαπραγμάτευση της
συμφωνίας με την ΤΕΑΜ, για τις μεταδόσεις του Champions League, καθώς ακούγεται ότι το κόστος
μετάδοσης κάθε αγώνα, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων, κυμαίνεται περί τα 10 εκατ. ευρώ…

Ακριβαίνει…

Για την υπαίθρια διαφήμιση και τα τεκταινόμενα με τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες υπάρχει
προσωπικό ενδιαφέρον από το γραφείο του πρωθυπουργού. Παρούσα στη συνάντηση των δημάρχων που εμπλέκονται με τις παράνομες πινακίδες με τον υπουργό Υποδομών ήταν και εξ απορρήτων σύμβουλος του Γιώργου, που έχει πάρει πάνω της το θέμα, με εντολή του. Το ενδιαφέρον έχει να κάνει και με τις όχι νόμιμες δοσοληψίες παραγόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης… Όσο για τις αιτιάσεις ότι… καταργείται η υπαίθρια διαφήμιση, με την κατάρριψη των παράνομων πινακίδων, η απάντηση είναι ότι απλώς ακριβαίνει, καθώς περιορίζονται οι θέσεις, γι’ αυτό και οι γκρίνιες…

Αναστροφή

Στον ΑΝΤ1 μελετούν σοβαρά την… καθολική μετάλλαξη του σταθμού σε infotainment
κατεύθυνση, κατά τα πρότυπα του Star (λιγότερο) και του Alpha (περισσότερο), στέλνοντας την πολιτική στο πυρ το εξώτερον και κάνοντας παιχνίδι με πιο ελαφρά θέματα… Ως εκ τούτου σενάριο επιστροφής της Έλλης Στάη δεν υφίσταται. Αντιθέτως, υφίσταται σενάριο περιορισμού του ρόλου του Στρατή Λιαρέλλη ως διευθυντή ειδήσεων του σταθμού… Όπου κι αν καταλήξουν τελικά, θα αποτυπωθεί από τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με νέα πρόσωπα, νέα γραφικά και νέα φιλοσοφία…

Ιντερνετόσημο…

Ναι μεν εξετάζεται η επιβολή αγγελιοσήμου στο Ιnternet (και μάλλον έχουν αποφασίσει να το προχωρήσουν και ψάχνουν τη φόρμουλα εισαγωγής, δεδομένου ότι το Ιnternet ως μέσο ενημέρωσης είναι χαοτική συνθήκη), αλλά το πιθανότερο σενάριο που τρέχει είναι να «χρυσώσουν το χάπι», μειώνοντας το ποσοστό του από 21% περίπου στο μισό ή και λίγο παραπάνω… Χωρίς βέβαια να έχουν συνυπολογίσει,
πάλι, τις αντιδράσεις της αγοράς…