To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Budget Vs εκλογές...

Budget Vs εκλογές...
Προσκόμματα στα εμπορικά τμήματα των Μέσων θέτουν οι 4 εκλογικές αναμετρήσεις στη χώρας έως και το πολύ τον Οκτώβριο του 2019, καθώς αρκετοί διαφημιζόμενοι "παγώνουν" τα bugdet τους για λόγους "ανωτέρας βίας", ενώ το να καλυφθούν τα διαφυγόντα έσοδα από την πολιτική διαφήμιση ισοδυναμεί με το πιο σύντομο ανέκδοτο.

Πηγές αναφέρουν ότι η διαφημιστική δαπάνη πέφτει με το διψήφιο ποσοστό τους δύο πρώτους μήνες του χρόνου έναντι του αντίστοιχου περσινού διμήνου και ακόμη και τα Μέσα που είχαν μία προοπτική ανάκαμψης, αποτυπώνουν αρνητικό πρόσημο λόγω της υπερφορολόγησης και της αύξησης του κόστους εργασίας.