Χαριτολογώντας…
Στις ομοιότητες της διαφήμισης με το μουρουνέλαιο αναφέρθηκε χιουμοριστικά ο Μανόλης Παπαπολύζος την προηγούμενη εβδομάδα στην παρουσίαση της έρευνας που πραγματοποίησαν ΣΔΕ και ΕΔΕΕ για τις απόψεις του κοινού για την διαφήμιση στην Ελλάδα σήμερα, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σε άλλες σελίδες του τεύχους. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ τόσο το μουρουνέλαιο όσο και η διαφήμιση μπορούν να κάνουν καλό στην υγεία (έστω των brands η δεύτερη) μπορεί να μην αρέσουν και όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες μπορούν να οδηγήσουν ακόμη και σε απέχθεια…