To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δαπάνη…

Δαπάνη…
Μετά τη δημοσίευση των ισολογισμών των media agencies και λαμβάνοντας υπόψη και τα οικονομικά μεγέθη μερικών διαφημιστικών αλλά και PR και digital agencies που έχουν δραστηριότητα media buying, η στήλη καταλήγει στο συμπέρασμα πως η συνολική διαφημιστική επένδυση στην Ελλάδα την προηγούμενη χρονιά πρέπει να άγγιξε τα 600 εκατ. ευρώ. Αν κάποιος έχει διαφορετική εικόνα ή άποψη, θα χαρούμε να την ακούσουμε. Όπως θα χαρούμε και αν κάποιος έχει κάνει την «άσκηση» και επιβεβαιώνει και αυτός το συμπέρασμά μας…