To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Data…

Data…

Τo 2024 επιβεβαίωσε τις αντιθέσεις μεταξύ των κλάδων της αγοράς: οι διαφημιστικές κατέγραψαν αύξηση τζίρου, αλλά μείωση κερδών προ φόρων κατά -20,31%, ενώ οι media specialists «έγραψαν» χρονιά ενίσχυσης σε όλα τα μεγέθη, με τα κέρδη προ φόρων να αυξάνονται κατά +38,55%.

Οι αριθμοί σίγουρα λένε πάντα όλη την αλήθεια και δείχνουν ξεκάθαρα πώς κάποιοι τομείς της αγοράς τρέχουν καλύτερα…