To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Effie

Effie

Χορηγός…

Λίγο μπέρδεμα πάντως και σχολιασμό από τους παρευρισκόμενους δημιούργησε η χορηγία της NEΠ
εκδοτική στα Effie, γιατί στη σήμανση αλλά και στην παρουσίαση εμφάνιζε τα περιοδικά της, τα οποία πρόσφατα διέκοψαν την έκδοσή τους… Λέτε να σημαίνει κάτι άλλο αυτή η παρουσίαση;

2&2

Για δυο ακόμη χρόνια ανανέωσαν τη συνεργασία τους Bold Ogilvy και Cosmote, ασκώντας το δικαίωμα που περιλαμβανόταν στην προκήρυξη του διαγωνισμού, που έτρεξε το Μάρτιο του 2008 και φυσικά στο συμβόλαιο που υπογράφηκε μετά μεταξύ των δύο εταιρειών…

Κάμψη…

Σημαντική πτώση σε όλα τα μεγέθη δείχνει η πρώτη εξέταση των ισολογισμών των διαφημιστικών
εταιρειών για το 2009… Οι μεγαλύτερες απώλειες (όπως ήταν και αναμενόμενο) καταγράφονται στα κέρδη προ φόρων… Προσεχώς περισσότερα…

ΟΠΑΠ

Τελικά μέσα σε αυτή την εβδομάδα θα ανακοινωθεί η απόφαση για το λογαριασμό…

Νύφη…


Στους μνηστήρες που ακούγονται τον τελευταίο καιρό ότι ενδιαφέρονται να πάρουν μερίδιο
συμμετοχής στη «νύφη», που συζητάει για μια τέτοια συνεργασία, προστέθηκε νέος ενδιαφερόμενος, από την αγορά της υπαίθριας διαφήμισης αυτήν τη φορά…

w.w.w.

Εταιρεία από τις μεγάλες που δραστηριοποιούνται στο χώρο ακούγεται ότι αντιμετωπίζει σοβαρά
προβλήματα, ενώ άλλη του χώρου, που δεν έχει τέτοια θέματα, έχει δεχτεί κρούση από σοβαρό παίχτη για επένδυση στο μετοχικό της σχήμα…

SBC

Σε προχωρημένες συζητήσεις για ανεύρεση νέας συχνότητας και πιθανότατα νέου συμπαίχτη είναι οι
άνθρωπο του SBC και όλα δείχνουν πως θα επανέλθουν δριμύτεροι στις οθόνες μας…


Συγκίνηση…

Και συγκινητικές στιγμές περιελάμβανε η βραδιά των Effie Awards 2010. H ανακοίνωση της υποτροφίας της Diageo (σε συνεργασία με τα Effie Seminars και το ΑLBA) στη μνήμη του αδικοχαμένου στελέχους της Κυριάκου Μακρή, αλλά και προτάσεις για το μέλλον που διατύπωσαν οι νικητές του διαγωνισμού των Νέων για μαθητικές εφημερίδες και περιοδικά ήταν οι πιο έντονες…

Μικρά-μικρά

Στην κατηγορία Λιανεμπόριο/Διανομή/Καταστήματα οι δύο βραβευθέντες (Bold Ogilvy - Silver και Spot
JWT- Bronze) είχαν διαφορά μόλις 0,31 της μονάδας, ενώ η «Εταιρική Επικοινωνία» συγκέντρωσε το μεγαλύτερο μέσο όρο απ’ όλες τις κατηγορίες. Στην κατηγορία «Τραπεζικά/Ασφαλιστικά και Χρηματοοικονομικά Προϊόντα/Υπηρεσίες» πέρασαν στη shortlist και οι 9 συμμετοχές που κατατέθηκαν, ενώ τα «Τρόφιμα & Γαλακτοκομικά προϊόντα» ήταν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές. Πιο
συγκεκριμένα, από τις 17 εταιρείες που υπέβαλαν συμμετοχή, πέρασαν στο shortlist οι 11.

Μπράβο…


Αν και σε ρόλο που δεν τους έχουμε συνηθίσει, Τζελίνα Κουκουμέλη και Τάκης Λιαρμακόπουλος τα
πήγαν εξαιρετικά σαν παρουσιαστές της βραδιάς.

Νικητές…


Η Coca-Cola 3E ήταν ο διαφημιζόμενος που τιμήθηκε με τα περισσότερα βραβεία στη φετινή
διοργάνωση. Πιο συγκεκριμένα, τιμήθηκε με τρία Effies για τα Aύρα Bloom και Amita Μotion.

Toυ αγγελιόσημου
το… κάγκελο

Το άρθρο 67 για το αγγελιόσημο στα διαδικτυακά μέσα δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία, στο νομοσχέδιο
για το ασφαλιστικό. «Ψηνόταν» εδώ και πολύκαιρό… Μόνο που υπάρχει ακόμη πολύ παρασκήνιο μέχρι την οριστική διατύπωσή του, καθώς προβάλλονται πάρα πολλές ενστάσεις, ότι κατατέθηκε όπως κατατέθηκε, με σαφή πρόβλεψη μόνο για τα sites συγκροτημάτων ΜΜΕ που έχουν εφημερίδες, ώστε να είναι «αναλώσιμο» σε οποιαδήποτε προσφυγή σε ελληνικό δικαστήριο. Μάχη γίνεται για την επαναδιατύπωσή του σε πιο «συνταγματικές» βάσεις, και χωρίς τα πάμπολλα «παραθυράκια» που αφήνει η συγκεκριμένη διατύπωση. Άρα, πλήρης εικόνα θα διαμορφωθεί όταν το νομοσχέδιο συζητηθεί στη Βουλή. Το πιο «καυτό» κουτσομπολιό για την υπόθεση λέει πως η τροπολογία κατατέθηκε με τη συναίνεση των μεγάλων συγκροτημάτων ΜΜΕ (ας μην ξεχνάμε πως το αγγελιόσημο αναπληρώνει μέρος της εργοδοτικής εισφοράς και της κρατικής συνεισφοράς στα Ταμεία του Τύπου), και σε αντιστάθμισμα πήραν μείωση του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης κατά 10%... Από αυτό το αλισβερίσι -αν όντως συμβεί κάτι τέτοιο- την «πληρώνουν» οι «μικροί» του Ιnternet που θέλουν να «παίξουν» στη web ΤV… Μέχρι την, πάντως, ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές (Πέμπτη μεσημέρι) όλα ήταν στον αέρα… ενώ οι δικές μας πληροφορίες μιλούσαν ακόμη και για απαλοιφή του από το κείμενο του ασφαλιστικού. Θα δείξει. Ή έχει δείξει ήδη.


Ψόφιο ενδιαφέρον

Ακόμη δεν έχει συνεδριάσει καν το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ για το θέμα της πρότασης της ΕΔΕΕ και του Δ.
Μαύρου περί σύστασης κοινού μνημονίου συνεργασίας των δύο ενώσεων για τους δημοσιογράφους και τα Γραφεία Τύπου. Δεν παίρνουμε και όρκο, αλλά πιστεύουμε ότι η ΕΣΗΕΑ θα δηλώσει ότι δεν ενδιαφέρεται, επικαλούμενη το ισχύον Καταστατικό και τον Κώδικα Δεοντολογίας.

Φ(Α)ΠΑ…

Το θέμα να κοπούν οι ακριβές προσφορές DVD και CD στις εβδομαδιαίες εφημερίδες είχε τεθεί επανειλημμένως από τον Σταύρο Ψυχάρη, που ζητούσε συμφωνία κυρίων στην ΕΙΗΕΑ. Αντιδρούσαν οι «νέοι» εκδότες της Real News και του Πρώτου Θέματος, κατά κύριο λόγο τότε… Ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού γι’ αυτές τις προσφορές, ζητώντας μάλιστα και τη δικαστική συνδρομή είχαν θέσει ιδιοκτήτες videoclubs και δισκοπωλείων και μάλιστα είχαν δικαιωθεί. Τώρα με το ΦΠΑ στο 23% η τιμή των εντύπων με CD - DVD εκτοξεύεται στα ύψη… Άρα η «γραμμή Σταύρου» πέρασε έστω διά του ΦΠΑ… Πάντως το θέμα με το ΦΠΑ σε CD και DVD είχε γίνει αντικείμενο ερώτησηςστη Βουλή, με αφορμή το πορνο-DVD της Τζούλιας Αλεξανδράτου, τις πωλήσεις των 200.000 που… φέρεται ότι έκανε και τα διαφυγόντα έσοδα του Δημοσίου από τη διαφορά του συντελεστή ΦΠΑ, καθώς η Τζούλια κυκλοφόρησε με περιοδικό αφιερωμένο στην Τζούλια…

Έξω πάνε καλά…


Ο όμιλος ΑΝΤ1 εμπλέκεται σε δημοσίευμα των Financial Times ως ενδιαφερόμενος για την εξαγορά
του βρετανικού καναλιού Five. Για το κανάλι, το οποίο είναι μέλος του δικτύου RTL, έχουν θέσει σοβαρή υποψηφιότητα τέσσερις επιχειρηματικές συμπράξεις, μεταξύ των οποίων και αυτή του Ομίλου
ΑΝΤ1, ο οποίος συμπράττει με τον επενδυτικό οίκο Cyrte & Talpa Media, συμφερόντων του ιδιοκτήτη της ολλανδικής εταιρείας realities shows Endemol,Τζον ντε Μολ.

Συμμαχίες…


Κοινά στούντιο, κοινή ψηφιακή συχνότητα, κοινές υποδομές ανά την Ελλάδα για το Star και τον Alpha,
σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Ήδη το Star έκλεισε τα γραφεία του στη Θεσσαλονίκη, ενώ
ακούγεται ότι και ο Alpha ετοιμάζει μετακόμιση από την Κάντζα, κτίρια τα οποία είναι ιδιοκτησίας του
Δημήτρη Κοντομηνά…