To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Efood...

Efood...
Σε σημαντική αύξηση εξόδων προβολής και επικοινωνίας προχώρησε το 2021 η πλατφόρμα, καθώς οι δαπάνες αυτές ανήλθαν σε 14,21 εκατ. ευρώ από 6,8 εκατ. ευρώ το 2020… Παράλληλα, όμως, αυξήθηκε η χρήση των υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς τα σχετικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,9 εκατ. ευρώ και ανήλθαν σε 24,4 εκατ. ευρώ