To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ενστάσεις1…

Ενστάσεις1…

Ενστάσεις2…

Κάποιοι καυτηρίασαν την «ποδοσφαιρική» ατμόσφαιρα, που όπως είπαν αποτελεί απόδειξη ότι
το κοινό δεν αντιλαμβάνεται την ουσία των Effies, ενώ διαφωνίες υπήρξαν και στο κομμάτι της παρουσίασης της έρευνας, που κρίθηκε πολύ μεγάλο…

Τα κέρδη πιο κάτω…

-27 στα κέρδη προ φόρων, -13 στον κύκλο εργασιών, -10 στα μικτα. Η εικόνα των media specialists το 2009 με βάση τους ισολογισμούς τους…

Και κάτι θετικό…

Μέσα σε όλη τη μαυρίλα και κάτι το ανέλπιστα θετικό, καθώς οι εφημερίδες δείχνουν πως αντέχουν.
Σύμφωνα με στοιχεία της Media Services, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την ελληνική οικονομία, η διαφημιστική δαπάνη του περασμένου μήνα στις εφημερίδες παρουσιάζει αύξηση σε σχέσημε τον Ιούνιο του 2009, κατά 18,94%, ανερχόμενη στα 48,72 εκατ. ευρώ. Δυστυχώς, βέβαια, την ίδια ώρα ο μέσος όρος στα τέσσερα ΜΜΕ που εξετάζονται (τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά και ραδιόφωνο) δείχνει σημαντική κάμψη της τάξης του 7,74%, κυρίως λόγω των απωλειών που εμφανίζονται στο ραδιόφωνο και τα περιοδικά.

Διατηρείται…

Διατηρείται η συνεργασία της About Media με την DSGi κι ας μετατράπηκε σε αποκλειστικά ψηφιακό brand η ElectroWorld…

Κεντρικά…

Η Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων της Cosmote χειρίζεται πλέον και τα θέματα PR της Γερμανός… Η
συνεργασία με τη V&O διατηρείται.

Aθόρυβα…

Nέος πελάτης για την aia relate, που ανέλαβε το κομμάτι Investor Relations για το Ταχυδρομικό
Ταμιευτήριο και δείχνει προτίμηση/εξειδίκευση στον τραπεζικό χώρο…


Συνεχίζουν…

Όπως γράφαμε στο προηγούμενο τεύχος, μάλλον κάτι κρυβόταν πίσω από την παρουσίαση των
περιοδικών της ΝΕΠ Εκδοτικής στα Effie…Τελικά η εταιρεία αποφάσισε να καταργήσει μόνο τα
Spiderman και Hot Wheels…

Ελπίδα…

Τετάρτη βράδυ έγινε γνωστό στην UpSet! ότι χάνει τον ΟΠΑΠ υπέρ της Fortune, Τετάρτη βράδυ
καθησυχάστηκαν και οι εργαζόμενοι (που δούλευαν για το λογαριασμό). Για να δούμε, υπάρχει ακόμη
ελπίδα;

Κάστα

Κρατήστε κι αυτό: Ο επόμενος πόλεμος των εκδοτών δεν θα γίνει κατά των εργαζομένων (όπως λέγεται,
δήθεν, για κύμα απολύσεων κ.λπ.). Προηγείται ξεκαθάρισμα λογαριασμών με ένα «κλειστό»
επάγγελμα που ροκανίζει τον τζίρο. Όταν ανοίξει το θέμα -λένε- θα κλείσει μια και καλή. Ραντεβού το
Σεπτέμβρη.

adtroktiko

Ευρηματικό το πιο επισκέψιμο blog της χώρας (troktiko), που, παρά το γεγονός ότι δεν δηλώνει
όνομα διαχειριστή (άρα και ΑΦΜ), προτείνει στους υποψήφιους πελάτες πώς να διαφημιστούν μέσω της
Google (adwords). Μάλιστα προτείνει το διαφημιστικό κονδύλι που είναι στην ευχέρεια του διαφημιζόμενου να είναι μικρό… για αρχή, για δοκιμή. Στη συνέχεια σερβίρει και ένα manual: «Βοήθεια για τη σύνταξη μιας αποτελεσματικής διαφήμισης με κείμενο».

Δωρεάν…

Το enfant gate της ελληνικής δημοσιογραφίας (20 διευθυντές, διευθυντές σύνταξης και αρχισυντάκτεςεφημερίδων) βρήκε το χρόνο τελικά και πήγε με τσάρτερ της Τράπεζας Πειραιώς -εντελώς δωρεάν- στο Μουντιάλ της Νότιας Αφρικής. Το κόστος; γύρω στα 4.500-5.000 ευρώ το κεφάλι.


Ληγμένα

Στα όρια της νομιμότητας διαγωνισμός ελληνικής καπνοβιομηχανίας, ο οποίος, στo πλαίσιo προώθησης
των προϊόντων της (που βλάπτουν σοβαρά την υγεία), ξεκίνησε από το Μάιο (έχει ολοκληρωθεί και ακόμη
φαίνεται να συνεχίζεται) ένα διαγωνισμό με ενσωματωμένο καρτελάκι στο πακέτο με τον κωδικό συμμετοχής να αναφέρει «Δεν απαιτείται η αγορά προϊόντος». Ενώ έχει ήδη ανοιχτεί το πακέτο !

Δημοσιογράφοι VS
Διαφημιστών

Ποια θα είναι τα επιχειρήματα των δημοσιογράφων εναντίον των διαφημιστών, μετά τις ανακοινώσεις και
καταχωρίσεις περί αναγκαιότητας κατάργησης του αγγελιοσήμου; Ότι όλη η καμπάνια έγινε επειδή επιθυμούν να φοροδιαφεύγουν… Ετοιμάζεται και «λίβελος» από στρατευμένους δημοσιογράφους για τα
YEB και τον ΦΠΑ επί του αγγελιοσήμου. Δηλαδή για τα δήθεν κόλπα που χρησιμοποιούνται κατά του πελάτη.

Κοντά σε συμφωνία…


Η «τριμερής» SuperLeague - Νοva/ForthNet - ΣΚΑΪ φαίνεται να καταλήγει σε συμφωνία σε ό,τι αφορά τα
δικαιώματα που εγκαταλείπει ο ΣΚΑΪ, καθώς η Nova δεν είναι αρνητική στο ενδεχόμενο να δώσει «κάτι
παραπάνω» και να αναλάβει και αυτό το «πακέτο». Ωστόσο, θέτει και κάποιες προϋποθέσεις που
αφορούν το μέλλον της σύμβασης που λήγει την αγωνιστική σεζόν 2011-2012, ζητώντας να υπάρξει
από τώρα κατ’ αρχήν συμφωνία για τη μονοετή ή διετή ανανέωσή της, έναντι ευλόγου τιμήματος, συνυπολογιζομένης της οικονομικής κρίσης. Η Νova θέλει να «επιμηκύνει» τη συμφωνία για λόγους που
αφορούν κυρίως τον αναδυόμενο ανταγωνιστή στις τηλεοπτικές-συνδρομητικές υπηρεσίες (είτε μέσω
Conn-X είτε μέσω δορυφορικής) ΟΤΕ, τον οποίο εκτιμά ότι το 2012, όταν λήγει η υφιστάμενη σύμβαση, θα τον βρει μπροστά της στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων της SuperLeague.

Πιέζονται…


Με τις αλλεπάλληλες διαδικτυακές νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για τη διαφάνεια και
την καταπολέμηση της διαφθοράς και τα νομοθετήματα τύπου ΔΙΑΥΓΕΙ@, αυξάνονται οι πιέσεις για την κατάργηση της υποχρεωτικής (και εις διπλούν) δημοσίευσης των ισολογισμών στον Τύπο και η ανάρτησή τους σε ιστότοπο του Υπουργείου Ανάπτυξης ή μόνο στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, για την οποία πλέον καταργείται η διαδικτυακή συνδρομή και το περιεχόμενό της είναι προσπελάσιμο από όλους. Ο αντίλογος λέει ότι με μια τέτοια πρωτοβουλία κατεβάζουν ρολά οι τρεις στις τέσσερις οικονομικές εφημερίδες, οι μισές περίπου πανελλαδικής κυκλοφορίας και οι τρεις στις τέσσερις
της περιφέρειας…