Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022 EOT… Budget ύψους 1,2 εκατ. ευρώ αφιερώνεται φέτος στη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα της Expedia για την προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού… ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ TAGS: παραmedia
Νova: Χαμόγελα για το νέο F4 του Ολυμπιακού Η κίνηση-ματ για ανανέωση συνεργασίας με την Euroleague για ακόμη 5 σεζόν ήδη δείχνει να φέρνει αποτελέσματα ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Follow the money… Όσες εταιρείες PR «σερβίρουν» influencer marketing δεν έχουν προφανώς τίποτα να φοβηθούν. Αλίμονο, όμως, στους influencers... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ