To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Η γερμανική τελειότητα συναντά το ελληνικό πάθος»

«Η γερμανική τελειότητα συναντά το ελληνικό πάθος»

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

αdb: Η Scholz & Friends, μετά από 16 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, κάνει ένα νέο ξεκίνημα και προχωρά στη στρατηγική συνεργασία με τη Win Communications. Τι σημαίνει αυτή η συνεργασία;

Ι.Π.:
Πάρα πολλά. Πρώτα από όλα, όπως είπατε και εσείς, σημαίνει ένα νέο ξεκίνημα. Δυναμικό, με έμπνευση, ενέργεια και υψηλούς στόχους. Δεύτερον, αυτή η συνεργασία μας δίνει τα καλύτερα εφόδια για να προχωρήσουμε. Ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα στην Ευρώπη, αλλά και στον κόσμο, επέλεξε να συνεργαστεί μαζί μας, όχι τυχαία. Η γερμανική τελειότητα συναντά το ελληνικό πάθος και πνεύμα και μαζί δημιουργούν μια εταιρεία με δυναμική. Ένας συνδυασμός όπου κάθε πλευρά χρησιμοποιεί τα δυνατά της στοιχεία για να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό και καινοτόμο.

adb: Πώς φτάσατε σε αυτή την απόφαση και ειδικά στη σημερινή περίοδο κρίσης; Μπορεί να λειτουργήσει η κρίση σαν ευκαιρία;

Ι.Π.:
Όπως το βλέπω εγώ, η κρίση μπορεί σαφέστατα να λειτουργήσει σαν ευκαιρία. Μια δύσκολη συγκυρία μπορεί να λειτουργήσει και θετικά. Εξαρτάται πώς θα το χειριστεί κανείς. Ο πανικός και η παθητική στάση σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος σύμβουλος σε περίοδο ύφεσης. Πρέπει να έχεις τη διορατικότητα να διακρίνεις την ευκαιρία και να επενδύσεις σε αυτήν.

adb: Ποιος είναι ο στόχος που έχει τεθεί για την εταιρεία; Τι θέλετε να «κατακτήσετε»;

Ι.Π.:
Να γίνουμε μια από τις πιο «ελκυστικές» και αποτελεσματικές επιλογές συνεργασίας της αγοράς και να κατακτήσουμε τη θέση μας, όπως εμείς την ορίζουμε, στον επικοινωνιακό στίβο, όχι με βάση τον κύκλο εργασιών αλλά δίνοντας το στίγμα μας από την πρώτη στιγμή και αφήνοντας πίσω μας τα συμβατικά πρότυπα. Να δείξουμε μια διαφορετική γραφή, με νόημα και συνέπεια στις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας.

adb: Ποιο είναι το δικό σας «προσωπικό στοίχημα» για την παρουσία της Scholz & Friends στη χώρα μας;

Ι.Π.:
Θέλω οι ελληνικές επιχειρήσεις να γνωρίσουν τη διαφορά της συνεργασίας με το γερμανικό μοντέλο παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας, κάτι το οποίο μέχρι τώρα δεν έγινε αρκετά, λόγω της προηγούμενης στρατηγικής σε τοπικό επίπεδο. Πιστεύω στον αλάνθαστο συνδυασμό της μεθοδολογίας στη δουλειά και της έμπνευσης. Επιδιώκω την όσο το δυνατόν καλύτερη προσέγγιση της τελειότητας με τη δουλειά μας και προσωπικά σκοπεύω να γνωρίσουν όλο και περισσότεροι πελάτες τι εννοώ όταν λέω γερμανική τελειότητα σε συνδυασμό με την ελληνική έμπνευση και πάθος.

adb: Τι θέλετε να φέρετε στη διαφημιστική αγορά με τη Scholz & Friends; Τι καινούργιο θα κομίσετε;

Ι.Π.:
Η σημαντικότερη καινοτομία είναι η συνταγή ανάπτυξης της Scholz & Friends Group στη Γερμανία και τις άλλες χώρες όπου δραστηριοποιείται. Αυτή η καινοτομία λέγεται channel planning και οδηγεί σε μια συνολική αντιμετώπιση των αναγκών του πελάτη. Διαμορφώνει μια νέα αντίληψη στο εσωτερικό της εταιρείας, επηρεάζει τη μέθοδο της δουλειάς. Τοποθετεί όλες τις δραστηριότητες της επικοινωνίας σε ισότιμη θέση, απαιτεί «μετρησιμότητα», εκτινάσσοντας τη δημιουργικότητα.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η καινοτομία αυτή έχει προσφέρει όχι μόνο ανάπτυξη, αλλά και πολλά βραβεία αποτελεσματικότητας και δημιουργικότητας. Το channel planning δίνει άλλο περιεχόμενο στην «ολοκληρωμένη» επικοινωνία όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα, για κάθε περίπτωση προϊόντος και μάρκας.

adb: Ποια είναι η άποψή σας για την ελληνική διαφήμιση; Πού παρουσιάζεται δυνατή και πού -τρόπον τινά- χωλαίνει;

Ι.Π.:
Οι Έλληνες μπορούμε να κάνουμε θαύματα και το έχουμε αποδείξει, έστω και με το χαρακτηριστικό μας «της τελευταίας στιγμής». Και στο χώρο της διαφήμισης υπάρχουν θαύματα, ως λαμπρές εξαιρέσεις κατά καιρούς, κυρίως μεμονωμένων ανθρώπων, αλλά και εταιρείες με σημαντική αξιοθαύμαστη πορεία.
Τα στοιχεία της αγοράς διαφήμισης στη χώρα μας που με βρίσκουν αντίθετο είναι εκείνα που έρχονται από προηγούμενες «λαμπρές» δεκαετίες και έχουν να κάνουν με κατεστημένες αντιλήψεις για τον τρόπο εργασίας, κλισέ και στεγανά που εμποδίζουν τον εκσυγχρονισμό, προσωπική αντίληψη ιδιαιτερότητας του «χώρου» και υψηλότερου status έναντι άλλων, και η συχνή έλλειψη υπόβαθρου ουσίας, που καλύπτεται επιφανειακά μέσω της αυτοπροβολής. Όπως καταλαβαίνετε, δεν συμπαθώ τη σύμβαση ή τη συντήρηση, απλώς και μόνο για να υπηρετηθεί η στασιμότητα. Αγαπάω την εξέλιξη.

adb: Τι πιστεύετε πως επιφυλάσσει το μέλλον για το χώρο της επικοινωνίας στην Ελλάδα;

Ι.Π.:
Σίγουρα επιφυλάσσει μικρότερα κονδύλια. Οι εποχές της αλόγιστης σπατάλης ανήκουν στο παρελθόν. Οι διαφημιζόμενοι θα αναζητούν νέους τρόπους επικοινωνίας και οι διαφημιστικές νέους μεθόδους προσέγγισης και αποτελεσματικότητας.
Οι πελάτες χρειάζονται ήδη πιο άμεσα αποτελέσματα, αφού δεν έχουν την πολυτέλεια για μακροχρόνια πλάνα. Οι ημέρες των μεγάλων ρίσκων είναι πια μετρημένες, όπως και της επιχειρηματικής δράσης που στηρίζεται στον κοπανιστό αέρα.

adb: Τι να περιμένουμε από τη Scholz & Friends για το άμεσο μέλλον;

Ι.Π.:
More, όπως λέει και η Scholz & Friends της Γερμανίας.