Integration σε ενημέρωση & media monitoring
Integration σε ενημέρωση & media monitoringΤα τελευταία χρόνια, η ολοκλήρωση των μέσων έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στην ενημέρωση και στην αποδελτίωση. Πλέον, οι ειδήσεις δεν παράγονται στο δρόμο ή στις κλασικές πηγές αλλά εντοπίζονται στα social media. Oι εταιρείες επιδιώκουν την προβολή τους στο Twitter, στο Facebook, στο LinkedIn επενδύοντας περισσότερο στο digital marketing και σε ανθρώπους με εξειδικευμένες γνώσεις SEO και ανάπτυξη εφαρμογών σε κινητά και tablets. Τα social media και το διαδίκτυο, όμως, κρύβουν και νέους κινδύνους. Ένα brand είναι εκτεθειμένο στο κοινό και το ενδεχόμενο μίας κρίσης είναι πιο κοντά από ποτέ.
Οι αναφορές και οι πηγές αυξάνονται συνεχώς, σε σημείο που να είναι σχεδόν αδύνατον για μια εταιρία να επεξεργαστεί τον τεράστιο όγκο τους. Η εξέλιξη αυτή κάνει ακόμη πιο επιτακτική και αναγκαία τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων αλλά και της ενοποίησης των μεθοδολογιών media monitoring και ανάλυσης. Εκτός αυτού, έχουν δημιουργηθεί νέα δεδομένα και για την ανάλυση των πληροφοριών. Πρόσφατα, η AMEC (International association for the measurement and evaluation of communication) έκρινε ότι η μέτρηση του AVE (Advertising Value Equivalency) είναι ξεπερασμένη και προσπαθεί συνεχώς να θέσει νέα κριτήρια για την αξιόπιστη και έγκυρη ανάλυση των ειδήσεων.
Η κατηγοριοποίηση των αναφορών βάσει δημογραφικών, αισθήματος, πηγών, θεματολογίας και όγκου, σε συνδυασμό με την παραμετροποίηση των αναφορών και την εξαγωγή τους σε γραφήματα, υπολογιστικά φύλλα κλπ για περαιτέρω επεξεργασία, ανάλυση και reporting είναι μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά σωστού φιλτραρίσματος και ανάλυσης της κάθε πληροφορίας που βοηθά τις επιχειρήσεις και τους marketers να λαμβάνουν σωστές αποφάσεις.
Λόγω των big data οι εταιρίες σήμερα είναι πολύ απαιτητικές με εργαλεία media monitoring. Το μέλλον της αποδελτίωσης βρίσκεται στις ενοποιημένες πλατφόρμες ενημέρωσης με real-time, 24/7/365 ενημέρωση από όλα τα μέσα με εργαλεία ανάλυσης και σχολιασμού. Πληροφορίες με αξία με ένα απλό κλικ είναι η μελλοντική τάση στην ενημέρωση.
“Integration” ήταν το κεντρικό θέμα του παγκόσμιου συνεδρίου της FIBEP (Διεθνής Ένωση Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου) που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα (12-15.3) στο Ντουμπάι με περισσότερους από 40 ομιλητές και 200 συμμετέχοντες δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη ενοποίησης των υπηρεσιών αποδελτίωσης, μέτρησης και social media. Η INNEWS AE είναι μέλος της FIBEP από το 2005 και έδωσε δυναμικό παρόν στο συνέδριο παρουσιάζοντας στα μέλη τη δική της integrated media monitoring platform με την ονομασία INIMA (Intelligent Information Management) καθώς επίσης τη νέα της υπηρεσία με την ονομασία TV Logo Detection και το πορτφόλιο των υπηρεσιών media monitoring, media analysis και media intelligence που παρέχει από το 2000 στο χώρο της αποδελτίωσης και της ανάλυσης.