Νέα εικόνα για το brand Campari
Νέα εικόνα για το brand CampariΤο νέο σοφιστικέ σχήμα της φιάλης και η ανανέωση του λογοτύπου με ασημένια και ανάγλυφα στοιχεία τονίζουν την αφαιρετική κομψότητα toy γνωστού κόκκινου ποτού. Την ανανέωση ανέλαβε η design εταιρεία Claessens International, που έχει έδρα στο Λονδίνο. Η εταιρεία, η οποία διατηρεί μακροχρόνια σχέση με την Campari, δημιούργησε ένα νέο look, που επικοινωνεί τη γοητεία και το πάθος μιας premium μάρκας με ένα σύγχρονο και αυθεντικό τρόπο.
“Με τη σοφιστικέ του ανανέωση το Campari εδραιώνει περαιτέρω τη θέση του σαν ένα Ιταλικό πρότυπο. Η νέα ανανεωμένη του εικόνα υπογραμμίζει με τον καλύτερο τρόπο την θέση που κατέχει ως σύμβολο στυλ και κομψότητας” σχολίασε ο Andrea Conzonato, Chief Marketing Officer του Gruppo Campari.