Νέα καμπάνια για τη Μετρό
Η καμπάνια στοχεύει να αναδείξει τον αναγνώστη-κοσμοπολίτη που ενημερώνεται για ό,τι συμβαίνει στην πόλη του, αλλά και στον κόσμο, και αυτή η γνώση τού αλλάζει την κοσμοθεωρία, μεταμορφώνοντάς τον σε «πολίτη του κόσμου». Η εκστρατεία περιλαμ- βάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, καταχωρίσεις στα έντυπα, υπαίθρια διαφήμιση και web banners. Στην Ελλάδα η Μετρό έκλεισε ήδη 10 χρόνια παρουσίας, ενώ αναπτύσσεται συνεχώς.