To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι προτάσεις του ΣΕΒ για τα ΜΜΕ

Οι προτάσεις του ΣΕΒ για τα ΜΜΕ

Την κατάργηση του αγγελιοσήμου και τη μη επέκτασή του στο διαδίκτυο, την ελεύθερη διαπραγμάτευση για διαφημίσεις και διαμόρφωση των αμοιβών των ΜΜΕ, την κατάργηση του ανταποδοτικού τέλους υπέρ της ΕΡΤ και του τέλους 2% επί της διαφημιστικής δαπάνης προς όφελος των δήμων και της υποχρέωσης δημοσίευσης ανακοινώσεων και ισολογισμών ζητεί ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Δ. Δασκαλόπουλος, σε έκθεση που παρέδωσε την Τετάρτη (1/12) στον υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μ. Χρυσοχοΐδη, με τίτλο "Επιχειρηματικότητα χωρίς εμπόδια".
Η μελέτη περιγράφει 250 εμπόδια στην επιχειρηματική δράση που κατέγραψε ο ΣΕΒ σε συνεργασία με άλλους φορείς και συνδέσμους. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το υψηλό κόστος του αγγελιοσήμου επιβαρύνει σημαντικά το κόστος διαφήμισης και υπηρεσιών, ενώ μετακυλίεται το κόστος ασφάλισης του εργοδότη στον πελάτη.
Ως επιχείρημα για τη διεκδίκηση της ελεύθερης διαπραγμάτευσης και διαμόρφωσης αμοιβών ΜΜΕ η έκθεση επικαλείται το μεγάλο διαχειριστικό κόστος και κόστος λογιστικής παρακολούθησης για τα ΜΜΕ που επισύρει ο Ν.2328/95 (άρθρο 12), που ρυθμίζει διοικητικά την αμοιβή των διαφημιστικών από τα ΜΜΕ.
Για την κατάργηση του τέλους 2% επί της διαφημιστικής δαπάνης προς όφελος των Δήμων γίνεται επίκληση του κόστους διαφήμισης και της δημιουργίας δυσανάλογου διοικητικού βάρους, που δίνει αφορμές για πολύ σημαντικές φορολογικές αμφισβητήσεις με ακραίες και εκβιαστικές τοποθετήσεις των ελεγκτών. Τέλος, ζητεί περικοπή των τελών δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και κατάργηση της υποχρεωτικής δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων σε εφημερίδες.