To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OTE

OTE

Όγκος

Εντύπωση προκάλεσε, πάντως, κατά την υποβολή των συμμετοχών, το μέγεθος των κιβωτίων που περιείχαν τις προτάσεις για το δημιουργικό και τα δικαιολογητικά των υποψήφιων αναδόχων. Ο όγκος τους ξεπέρασε κάθε προηγούμενο! Κάποιες εταιρείες, μάλιστα, προχώρησαν σε ειδική παραγγελία κουτιών…

Τουλάχιστον δουλεύουν

Επίσης group με τίτλο «Ναι, δουλεύω και εγώ για το spec του OTE» έκανε την εμφάνισή του στο Facebook τις ημέρες της προετοιμασίας για την υποβολή προτάσεων. Αριθμεί μέχρι στιγμής 128 μέλη…
Κάποιοι όντως ανήκουν σε εταιρείες που με τον ένα ή άλλον τρόπο συμμετέχουν στο spec, ενώ κάποιοι
απλά συμπαραστέκονται…

Εξωτερική… βοήθεια

Οι καταστάσεις που ζει αυτήν τη στιγμή η χώρα μας απαιτούν επιδέξιους χειρισμούς και επαγγελματική
προσέγγιση και στο χώρο της επικοινωνίας. Η κυβέρνηση φαίνεται το έχει καταλάβει και έχει απευθυνθεί σε ειδικούς. Όπως γράφτηκε στην Καθημερινή, η συνεργασία με το γαλλικό οίκο Lazard (financial advisory & asset management) για την επικοινωνία με τους ξένους θεσμικούς επενδυτές, που
έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους ελληνικό χρέος, φαίνεται να είναι γεγονός… Η εταιρεία αντικαθιστά την Goldman Sachs και έχει επιλεγεί για το καθαρό από κερδοσκοπικά παιχνίδια παρελθόν της… Παράλληλα, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον ημερήσιο Τύπο, συμφωνία με εταιρεία του εξωτερικού αναμένεται να κλείσει και για τη διαχείριση των επαφών με τα μεγάλη διεθνή MME…

ΔΝΤ, ευκαιρία για διαφήμιση

Καλό ή κακό το ΔΝΤ ή ο μηχανισμός στήριξης της Ε.Ε. για την Ελλάδα, το βέβαιο είναι ότι ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος και από τους πρώτους που χτυπάει στην αγορά είναι ο «εύκολος στόχος» της
διαφημιστικής δαπάνης, που θεωρείται… πολυτέλεια. Ωστόσο μακροπρόθεσμα τα ψαλιδισμένα κονδύλια έρχονται boomerang στον τζίρο και την κερδοφορία. Όποιος διαφημίζεται στην κρίση, την αντέχει κιόλας, παλιός κανόνας.

Τράπεζες «Πίστης»

Συναγερμός διαχείρισης κρίσης στις τράπεζες, τουλάχιστον τις ελληνικές, που κλαδικά ετοιμάζονται
για το plan B, εξετάζοντας με συνοπτικές διαδικασίες το ενδεχόμενο ανάπτυξης διαφημιστικής εκστρατείας, που θα καλεί σε στήριξη του συστήματος και πίστη στις καταθέσεις και τα ομόλογα.


Glasnost

Site στο οποίο θα αναρτά όλες τις διαφημιστικές που συναλλάσσονται ανά περίοδο με το Δημόσιο, με τη
στενή ή ευρεία του έννοια, ετοιμάζει η ομάδα της κυβέρνησης που συντηρεί το minpress.gr, το opengov.gr και το illegalsigns.gov.gr. Μεταξύ των στοιχείων που θα αναφέρονται, το ύψος του κονδυλίου, η διάρκεια του έργου και το αντικείμενο. Μια σκέψη που κατατέθηκε, να καταγράφεται και το
media planning, κρίνεται ασύμφορη και μη αποτελεσματική. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Συρρίκνωσα τα κονδύλια

Συρρίκνωση των διαφημιστικών κονδυλίων αναμένει η αγορά ή τέλος πάντων όσοι συνηθίζουν να
μπαίνουν στην περιπέτεια της διεκδίκησης κρατικών λογαριασμών, εξαιτίας της συρρίκνωσης που επιφέρει ο Καλλικράτης (333 δήμοι). Σημειώνεται ότι οι δημοτικές επιχειρήσεις ή τα κοινοτικά έργα των δήμων επί Καποδίστρια απέφεραν περί τα 50 εκατ. ευρώ. Γενικότερα ψαλίδι πέφτει στο budget των
διαγωνισμών του Δημοσίου. Λεφτά δεν υπάρχουν για ξόδεμα… Η περίπτωση του Υπουργείου Παιδείας
είναι χαρακτηριστική… Το αρχικό κονδύλι ήταν 4,3 εκατ. ευρώ, αλλά μετά την επαναπροκήρυξη συρρικνώθηκε στα 270.000…

Golden… sites

Χαμός στα blogs και το twitter για τα «Portals από χρυσάφι» και τη σχετική λίστα που κυκλοφορεί. Πιο
τρανταχτό παράδειγμα το site της Βουλής, με κόστος 1 εκατομμύριο ευρώ…

Online/offline

Spec που αφορά offline επικοινωνία τρέχει αυτήν τη στιγμή από online παίχτη…

Power

Σύσσωμη η ηγετική ομάδα του όμιλου της Ashley & Holmes στην παρουσίαση της Aegean Power, που
φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στην αγορά του ηλεκτρικού ρεύματος…

Απορία…

Τι έγινε τελικά με εκείνο το spec της Lidl; Θα υπάρξει ποτέ κάποια επίσημη ενημέρωση των ανθρώπων της εταιρείας;


Τέλος εποχής...

Από την 1η Μαΐου 2010 η AGB Nielsen Media Research μετονομάζεται σε Nielsen Audience
Measurement, καθώς ολοκληρώνεται η διαδικασία συγχώνευσης των εταιρειών AGB και The Nielsen Company, που ξεκίνησε το 2008.

Έξυπνο

Από την αυτοκινητοβιομηχανία ήρθε και η πρώτη διαφήμιση με την οποία ανακοινώνεται πρωτόγνωρο
πρόγραμμα εγγύησης συνέχισης πληρωμής των δόσεων σε περίπτωση απώλειας εισοδήματος. Δηλαδή σε περίπτωση ανεργίας. Είχαμε διάφορες προσφορές, αλλά αυτό είναι σημάδι των καιρών.

Κι άλλες;

Ζημιές ύψους 18.225.447 ευρώ εμφάνισε και το 2009 η ΕΡΤ, έναντι ζημιών 4.838.713 ευρώ το 2008.
Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό πως και οι λειτουργικές ζημιές της περιόδου ανήλθαν σε 18 ,2 εκατ. ευρώ, προφανώς εξαιτίας των απαρχών της κρίσης.

Μέσα ή έξω;


Στάση αναμονής τηρούν τα στελέχη της Πήγασος, ελπίζοντας να επανεπενδυθούν στο μαγαζί τα 21 εκατ.
ευρώ που θα πάρει το big boss από την πώληση του 70% του «Πρώτου Θέματος». Όμως ο ισχυρός άνδρας της εκδοτικής εταιρείας έχει και άλλα σχέδια.

Δύο σενάρια…

Δύο σενάρια για το ένθετο του «Πρώτου Θέματος», που αναζητεί σταθερή πατρική στέγη: Το ένα
αναφέρει ότι το ένθετο της ομάδας Φ. Τσιμέλα θα επιστρέψει κάτω από τα φτερά του Πήγασου αντί
αντιτίμου εκτός των 21 εκατ. ευρώ. Το έτερο ότι θα παραμείνει στο «Πρώτο Θέμα» υπό τον Φ. Τσιμέλα, ο
οποίος θα εργάζεται και για τους δύο εκδότες (Αναστασιάδη και Μπόμπολα), για το «Πρώτο Θέμα» και τις «Εικόνες» κ.λπ., αντίστοιχα.

Ενδιαφέρον…


Εφοπλιστής που βρίσκεται στα πάνω του εμφανίζεται ως ισχυρά ενδιαφερόμενος για εβδομαδιαία
αποκαλυπτική εφημερίδα, από τις θεωρούμενες «ανεξάρτητες»… Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται
σε εξέλιξη και η συμφωνία θεωρείται πολύ πιθανή, καθώς το φύλλο «ορφάνεψε» πρόσφατα…

Επιστρέφει…

Επαφές γίνονται και με τον Alpha και με το Alter και το προτεινόμενο concept -υποστηρίζουν
ορισμένοι… φερόμενοι ως καλώς γνωρίζοντες- είναι υπέρ το δέον ελκυστικό. Κάτι σαν μεσημεριανό -
απογευματινό καταναλωτικό μαγκαζίνο για τα πρώην μικρομεσαία και προσεχώς θεόφτωχα
νοικοκυριά για καταναλωτικές προσφορές, καταγγελίες για αισχροκέρδεια και άλλα συναφή, που
σηκώνουν πολλή (έμμεση) διαφήμιση, είτε έτσι είτε «αλλιώς»… Φυσικά θα υπάρχουν και πλούσια
δώρα για τους πτωχούς και δωροκουπόνια και δελεαστικά καλούδια για πρώην εύπορους -μέχρι και μπιτόνια με βενζίνη! Ο παρουσιαστής το ξέρει το «άθλημα», στηρίζεται διαφημιστικά και η αναγνωρισιμότητά του δεν χρειάζεται… αποδείξεις