To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Προς νέα καμπάνια για το Market Pass

Προς νέα καμπάνια για το Market Pass

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά επέκταση του market pass για το τελευταίο δίμηνο του έτους και αυτό που μένει και θα προχωρήσει κανονικά είναι οι ενισχύσεις που αφορούν τους μήνες Αύγουστο- Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, με τις αιτήσεις να ξεκινούν να υποβάλλονται από αύριο Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου .

Παρόλα αυτά νέα καμπάνια αναμένεται να τρέξει το επόμενο διάστημα για το Market Pass.

Συγκεκριμένα στα σκαριά φαίνεται πως βρίσκεται καμπάνια για το Market Pass 2, που έχει δρομολογήσει η κυβέρνηση.

Η Κοινωνία της Πληροφόρίας από την Tρίτη 12 Σεπτεμβρίου έχει αποστείλει στην «Πεδίο Εκδοτική Διαφημιστική & Ραδιοτηλεοπτικών Παραγωγών ΑΕ» πρόσκληση για να υποβάλλει προσφορά στο πλαίσιο Απευθείας Ανάθεσης για το έργο: «Δράσεις Δημοσιότητας για την χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών καταναλωτή (MARKET PASS)».

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 37.200 ευρώ ενώ η «Πεδίο Εκδοτική Διαφημιστική & Ραδιοτηλεοπτικών Παραγωγών ΑΕ» ήταν η εταιρεία που είχε αναλάβει και την πρώτη καμπάνια για το Market Pass τον Φεβρουάριο του 2023. Εκείνη η ανάθεση ήταν ύψους 234.980 ευρώ και είχε διάρκεια 8 μηνών.

Στο πλαίσιο της νέας τετράμηνης σύμβασης, για την οποία η «Πεδίο» κλήθηκε να καταθέσει προσφορά μέσα σε 5 ημέρες, ο ανάδοχος Α) θα καταρτίσει Πλάνο Εφαρμογής των δράσεων δημοσιότητας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη σύνθεση των επιμέρους δράσεων δημοσιότητας (ενέργειες ενημέρωσης του κοινού/πολιτών για τη δράση) και την κοστολόγησή τους.  Β) Θα υλοποιήσει τις δράσεις δημοσιότητας που θα οριστικοποιηθούν στο πλαίσιο του πλάνου εφαρμογής και Γ) Θα υλοποιήσει έρευνα πεδίου η οποία θα στοχεύει στην αξιολόγηση τόσο με ποσοτικά, όσο και με ποιοτικά κριτήρια στην μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας. Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια θα αξιοποιηθούν τα ψηφιακά εργαλεία Search Engine Optimization & Google Analytics, τόσο για την παραμετροποίηση της διασποράς του μηνύματος με γεωγραφικά και όχι μόνο χαρακτηριστικά, όσο και για τη real time μέτρηση της αποτελεσματικότητας