Προβλέψεις…
Μεταξύ 320 (minimum) και 370 (maximum) εκατ. ευρώ υπολογίζει η αγορά πως θα κυμανθεί το media spending στην Ελλάδα για το 2018…
Συγκεκριμένα, οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως η δαπάνη στην τηλεόραση θα κινηθεί μεταξύ 220 και 250 εκατ. ευρώ, ενώ το digital περίπου 55 εκατ. ευρώ (χωρίς να υπολογίζονται Google, Facebook κ.λπ.).
Tα έντυπα μέσα εκτιμάται πως θα απορροφήσουν περί τα 23 εκατ. ευρώ, ενώ στα 36 εκατ. ευρώ προβλέπεται πως θα ανέλθει η διαφημιστική επένδυση στο ραδιόφωνο…
Συγκεκριμένα, οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως η δαπάνη στην τηλεόραση θα κινηθεί μεταξύ 220 και 250 εκατ. ευρώ, ενώ το digital περίπου 55 εκατ. ευρώ (χωρίς να υπολογίζονται Google, Facebook κ.λπ.).
Tα έντυπα μέσα εκτιμάται πως θα απορροφήσουν περί τα 23 εκατ. ευρώ, ενώ στα 36 εκατ. ευρώ προβλέπεται πως θα ανέλθει η διαφημιστική επένδυση στο ραδιόφωνο…