To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τηλέ-πωρο…

Τηλέ-πωρο…

ΟΠΑΠ

Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται η απόφαση…

Επιστροφή


Όλο και πιο πολύ ακούγεται η επιστροφή της ισχυράς κυρίας, με τις σημαντικές προσβάσεις, σε θέση στο μεγάλο Οργανισμό, που χηρεύει εδώ και καιρό…

Απούσα…


Είναι οριστικό και αποφασισμένο. Η Leo Burnett για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δεν θα συμμετέχει στα
Ermis Awards…

Tυχαίο;

Τυχαία… αλλά σίγουρα πετυχημένη η τελευταία καμπάνια για το 11888 του ΟΤΕ, που, ενώ αρχικά δεν
«ξετρέλανε» τους ιθύνοντες, τελικά έτρεξε και «έγραψε» πολύ θετικά στην αγορά. Τυχαίο; … Δεν νομίζω!

Παρά 5’…


Οι κακές γλώσσες λένε ότι «τυχερός πελάτης» στο
παρά 5’ την έκανε αλά γαλλικά, για να μην δώσει τα
χέρια με εταιρεία που αρχικά είχε συμφωνήσει, και
τελικά προχώρησε στο spec…

Διαζύγιο και γάμος…


Η παλιά σχέση οδεύει προς συναινετικό διαζύγιο και η φρέσκια σε γάμο και μετοχική συνεργασία…

Αλλαγές…

Συγχωνεύσεις τμημάτων που έχουν να κάνουν με την επικοινωνία και την εμπορική στρατηγική στην
Αττικό Μετρό ακούγεται ότι έρχονται…

Απίστευτο…


Απίστευτο αυτό που συνέβη φέτος με το Press Grand Prix στις Κάννες. Αρχικά η σχετική επιτροπή είχε
αποφασίσει να απονείμει το συγκεκριμένο βραβείο στην Ogilvy Mexico για την καμπάνια του επιτραπέζιου
παιχνιδιού Scrabble. Ωστόσο, λίγα λεπτά πριν από την απονομή αποδείχτηκε ότι η εν λόγω καμπάνια της είχε υποβληθεί σαν συμμετοχή και στο φεστιβάλ του 2008. Μάλιστα τότε δεν είχε καν περάσει στη shortlist… Tελικά το βραβείο κατέληξε στην Almap BBDO Sao Paolo για την καμπάνια «What are you made of?», του περιοδικού Billboard. …

50!

Τα 50 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά συμπληρώνει φέτος η Procter & Gamble. O πρώτος
διαφημιζόμενος στην ελληνική αγορά… Να τα εκατοστίσει, και όχι μόνο...


Μπράβο!

Τι καλύτερο από έξυπνα διαφημιστικά; Ειδικά όταν αυτά εξυπηρετούν και κοινωνικά υπεύθυνους σκοπούς, όπως αυτό της WIND σε συνεργασία με τους συντελεστές του Ράδιο Αρβύλα. Ολόκληρη η αμοιβή των παρουσιαστών θα διατεθεί στο ίδρυμα «Κιβωτός του Κόσμου» για τα παραμελημένα και εγκαταλειμμένα παιδιά, ενώ η WIND θα δώσει το 2% από τις πωλήσεις της WIND καρτοκινητής για τον ίδιο σκοπό. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συντελεστές

Τίτλοι τέλους…

Τίτλοι τέλους για τα περιοδικά της Daily Press (L’ Officiel Hellas, L’ Officiel Hommes, BΒC Olive,
Spiderman, Μπομπ Σφουγγαράκης, Top Scorer, Spiderman and Friends, Parents, Pokemon και Hello
Kitty, Hot Wheels) που είχαν περιέλθει στα χέρια του ομίλου ΝΕΠ Εκδοτική του Πέτρου Κυριακίδη, ο οποίος διεμήνυσε στο τμήμα Marketing ότι αν και η Espresso δεν ανακάμψει διαφημιστικά, τότε κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το τι θα γίνει...

Heart… attack


Μεγάλη επίθεση, συναισθηματικής χροιάς, ετοιμάζουν στην κυβέρνηση τα μέλη της Ένωσης Υπαίθριας Διαφήμισης Eρμής. Στα μηνύματα που θα πέσουνπεριλαμβάνονται και οι επιπτώσεις για τους πολίτες από τη φίμωση της υπαίθριας διαφήμισης και την αφαίρεση των φόρων ως έσοδα από σχετικές διαφημίσεις από τους ΟΤΑ (παιδικές χαρές, πάρκα κ.ά.).

Δύσκολο…


Ραντεβού με τον υπουργό ζητεί εδώ και τώρα ο «πρόεδρος», για ικανοποίηση διαχρονικού πλην
επίκαιρου όσο ποτέ αιτήματος. Όμως ο υπουργός έχει άλλες προτεραιότητες αυτή την περίοδο και είναι πολύ δύσκολο να προχωρήσει σε ρύθμιση και να τα βάλει και με τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους. Δεν χωράνε όλα τα ζητήματα μαζί…

Φουλ στα εβδομαδιαία


Συζητήσεις επί συζητήσεων για νέες εφημερίδες και «ζυμώσεις» για πρωτότυπα concepts κυκλοφορούν στη δημοσιογραφική πιάτσα. Ακούγεται, λοιπόν, ότι ο Νίκος Ευαγγελάτος βρίσκεται σε συζητήσεις με τον
παλιό εκδότη της Πρώτης, Χρήστο Καλογρίτσα, για εβδομαδιαίο «αποκαλυπτικό» - ρεπορταζιακό φύλλο, που θα αξιοποιεί το περιεχόμενο των portals που έχουν στήσει αυτός και η σύζυγός του Τατιάνα Στεφανίδου με «ανθρωποκεντρικό» - «κοινωνικό» ρεπορτάζ και ολίγη «πολιτική», που «έχει κουράσει τον κόσμο»…


Όπως νομίζετε…

Το να ξεκινά το δελτίο του Star με πρώτη είδηση «βαθαίνει η εμπλοκή της Marfin στο σκάνδαλο της
Μονής Βατοπεδίου», αν μη τι άλλο είναι… πρωτότυπο. Πόσο μάλλον όταν διερευνώνται από την Εξεταστική της Βουλής οι ευθύνες των πολιτικών και όχι οι δανειοδοτήσεις των τραπεζών. Όμως οι
λόγοι της σφοδρής επίθεσης του ομίλου Βαρδινογιάννη στη MIG θα ήταν πολύ επιδερμικό να αποδοθεί στην αντιπαράθεσή τους για το ποιος θα έχει την ιδιοκτησία στον Παναθηναïκό. Στο… βάθος
οι κόντρες έχουν αφετηρία τα επικείμενα deals (εξαγορές – συγχωνεύσεις, δηλαδή) στο χώρο των τραπεζών. Σημειώνεται ότι η Μarfin, ως… κυπριακή τράπεζα, σφύζει από ρευστότητα, λόγω
της μητρικής, κάτι που δεν συμβαίνει με τις 100% ελληνικές… Σημειώνεται ότι το χαρτί της
«εμπλεκόμενης με το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου Marfin» παίζει και η εφημερίδα Πράσινη,
συμφερόντων της οικογένειας Γιαννακόπουλου, από τη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε πρόθεση εξαγοράς της ΠΑΕ από τον Ανδρέα Βγενόπουλο…

Συμπτώσεις…


Ο νέος ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Μιλτιάδης Μαρινάκης, και ο πρώην πρόεδρος, μέτοχος του
Παναθηναϊκού, Νικόλας Πατέρας, εκτός από φίλοι και κατά καιρούς συνεργάτες στα καράβια, έχουν «παίξει» από κοινού και -στα εισηγμένα τότε- συγκροτήματα media, ΙΜΑΚΟ και Εκδόσεις
Λυμπέρη, εξαγοράζοντας περί το 10% εκάστου εξ αυτών. Από μεν την ΙΜΑΚΟ αποχώρησαν φιλικά μεταβιβάζοντας το μερίδιό τους στον τότε στρατηγικό επενδυτή του συγκροτήματος Βίκτωρα
Ρέστη, από τις Εκδόσεις Λυμπέρη πιο επεισοδιακά, καθώς προηγήθηκε ανταλλαγή εξωδίκων με τον πλειοψηφούντα μέτοχο Αντώνη Λυμπέρη, με αφετηρία «διαφωνίες στο management»…

Φίλη από τα παλιά…

«Ήταν βαρύς ο χειμώνας που γεννήθηκα» τιτλοφορείται η αυτοβιογραφία της Κατερίνας Βελλίδη, κόρης του εκδότη των εφημερίδων «Μακεδονία» και «Θεσσαλονίκη», Ιωάννη Βελλίδη, του μεγαλύτερου συγκροτήματος ΜΜΕ στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο κατέρρευσε και εκποιήθηκε στα
χέρια της, με εξ απορρήτων και «επιτελάρχη» τον δημοσιογράφο (και για κάποιο φεγγάρι πρόεδρο της
HELEXPO), Γ. Κούρτη. Η πρώην εκδότρια δίνει τη δική της εκδοχή για την κατάρρευση του εκδοτικού
συγκροτήματος, το οποίο τότε εν πολλοίς είχε «χρεωθεί» σε αυτή και τον «εκκεντρικό» προσωπικό της βίο. Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Λιβάνη και έχει πλούσιο πολιτικό και media-κό παρασκήνιο. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην πλούσια τηλεοπτική κάλυψη που είχε η έκδοση από το Mega,
και κυρίως οι ευχαριστίες της Κατερίνας Βελλίδη στον Βαρδή και στη Μαριάννα Βαρδινογιάννη για τη συμπαράστασή τους στις δύσκολες στιγμές, στους οποίους μάλιστα είναι αφιερωμένο το βιβλίο…