To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Η νέα χρονιά ξεκίνησε τρολλάροντας

#Timeliners_ads: Η νέα χρονιά ξεκίνησε τρολλάροντας

Καταρχάς καλή χρονιά σε όλους και να είμαστε όλοι καλά, με επιτυχίες, αγάπη μόνο και μουσικές.

Η χρονιά μπήκε με πολύ δυσάρεστα γεγονότα, από το ναυάγιο του Norman Atlantic και το αλαλούμ που βασάνισε πολύ τόσο τους επιβάτες του πλοίου όσο και τους συγγενείς τους ως και τη σοκαριστική επίθεση των τζιχαντιστών στην Γαλλική σατυρική εφημερίδα Charlie Hebdo γεγονότα που αμφότερα απασχόλησαν τα κοινωνικά δίκτυα.

Όμως μπήκε και με εθνικές εκλογές και τις παρελκόμενες προεκλογικές τους καμπάνιες. Κι εκεί που στο Twitter είχαν  ξεχάσει το Lidl και φτιάχνανε στιχάκια με το 11880 βγήκε το πρώτο σποτ της Νέας Δημοκρατίας.

Έχει σημασία να έχουμε στο νου μας τι έχει στο νου του το κοινό στη δεδομένη συγκυρία για να καταλάβουμε πως αντιμετωπίσθηκε το σποτ. Το σποτ λοιπόν  βγήκε ακριβώς μετά τις ατυχείς ξενοφοβικές δηλώσεις του απελθόντος Πρωθυπουργού μπροστά στον φράχτη στον Έβρο, τις αντίστοιχες  στη Χαλκίδα με αφορμή τα γεγονότα στην Charlie Hebdo και το συνεπακόλουθο σχόλιο της L’Express για τον ίδιο, το γεγονός ότι τελικά 100.000 18χρονοι δεν θα μπορέσουν να ψηφίσουν , αλλά και την ευρύτερη δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η πλειοψηφία των Ελλήνων και δη οι νέοι κι ειδικά λόγω της ανεργίας.

Έτσι με το που κυκλοφόρησε η διαφήμιση με τον Αντώνη Σαμαρά  και τα αγόρια που παίζουν μπάλα ( αφήνουμε στο πλάι το γεγονός ότι δεν υπάρχει ούτε θηλυκή γάτα στο σποτ) ξεκίνησε μια άνευ προηγουμένου αυθόρμητη παραγωγή memes από δεκάδες χρήστες του Twitter και του Facebook με αποτέλεσμα η διαφήμιση να αποδομηθεί εντελώς πριν προλάβει καν να βγει στον αέρα για δεύτερη μέρα.

Δεν ξέρουμε τι είχαν στο μυαλό τους οι συνάδερφοι που την δημιούργησαν βασίζοντάς την στο... υποκριτικό ταλέντο του τέως Πρωθυπουργού και με μια άνευ λόγου κι αιτίας διδακτική προσέγγιση που θύμισε παλαιότερες εποχές αλλά σίγουρα δεν είχαν στο μυαλό τους ότι η εν λόγω διαφήμιση θα γινόταν τελικά παρωδία και όχημα καυστικής σάτιρας του διαφημιζόμενου.

Ας αφήσουμε μερικά από τα memes που αλιεύσαμε από τα κοινωνικά δίκτυα να μιλήσουν μόνα τους.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

Δείτε όλα τα memes όπως ανεβαίνουν στο twitter εδώ

Καλή χρονιά και περισσότερα για τις προεκλογικές καμπάνιες την άλλη Δευτέρα