Unilever: Καμπάνια για το Cornetto Enigma
Unilever: Καμπάνια για το Cornetto EnigmaΤο Cornetto Enigma, που κυκλοφόρησε την περσινή χρονιά και σηματοδότησε την είσοδο της εταιρείας στην αγορά των premium παγωτών, συνδυάζει παγωτό με διάφορες γεύσεις φρούτων ή σοκολάτας. Με τη multimedia καμπάνια της Unilever, που επεκτείνεται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στόχος είναι η προσέλκυση πελατών οι οποίοι αναζητούν ξεχωριστές γεύσεις παγωτών. Η έναρξη της καμπάνιας σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει προγραμματιστεί για το προσεχές καλοκαίρι, ενώ θα περιλαμβάνει τηλεοπτική διαφήμιση, που φέρει την υπογραφή της ισπανικής εταιρείας Lola (παράρτημα της Lowe & Partners), outdoor, ψηφιακές και mobile εκτελέσεις. Παράλληλα, περιεχόμενο θα διανεμηθεί και μέσω facebook.
«Η καμπάνια ενσωματώνει το στοιχείο της πληθυσμιακής δημιουργικότητας, έτσι όπως την αποκαλούμε στη Lowe, καθώς απευθύνεται σε πλατιές μάζες καταναλωτών, με αίσθηση του χιούμορ» τόνισε μεταξύ άλλων ο Chairman της Lowe + Partners, Tony Wright, σχολιάζοντας την καμπάνια που, εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου, θα κυκλοφορήσει σε Ισραήλ, Τουρκία, Ιρλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Ολλανδία, Βέλγιο, Φινλανδία και Ισπανία. Τα media χειρίζεται η MindShare.