Υπεροχή Instagram για τη διαφήμιση Apps
Υπεροχή Instagram για τη διαφήμιση AppsOι διαφημίσεις που έχουν αναρτηθεί στο Instagram έχουν οδηγήσει σε περισσότερο από 20% των συνολικών ad clicks για την εγκατάσταση apps στο τέταρτο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με μελέτη της Kenshoo.
Tα ευρήματα καταδεικνύουν πως αυτοί που χρησιμοποιούν για να διαφημίσουν το «κατέβασμα» των εφαρμογών τους μπόρεσαν να αποκτήσουν νέους πελάτες με χαμηλότερο κόστος από εκείνο που θα κατέβαλλαν εάν «έτρεχαν» διαφημίσεις σε άλλες πλατφόρμες social media όπως το Facebook.
«Οι Marketers έχουν αγκαλιάσει την ανάδυση νέων διαφημιστικών τύπων, εκδοτών και εργαλείων που επιτρέπουν την προσαρμογή επιτυχημένων mobile apps εκστρατειών, αλλά η εξέλιξη του οικοσυστήματος μόλις τώρα ξεκινάει», ανέφερε ο Chris Costello, director of marketing research για την Kenshoo.