Zenith: Νέα πρόβλεψη για τη διαφημιστική δαπάνη
Zenith: Νέα πρόβλεψη για τη διαφημιστική δαπάνηΈτσι, η νεότερη πρόβλεψη της εταιρείας αναφέρει βελτίωση της δαπάνης κατά 4,2%, ελέω του καταστροφικού σεισμού της Ιαπωνίας και των πολιτικών εξελίξεων στις χώρες της Μέσης Ανατολής. Για την Αίγυπτο, η ZenithOptimedia ανέφερε πως «δεν υπήρξε καθόλου τηλεοπτική διαφήμιση στη διάρκεια της επανάστασης», ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την Ιαπωνία, τονίστηκε πως οι ιαπωνικοί τηλεοπτικοί σταθμοί προτίμησαν να αντικαταστήσουν τις διαφημίσεις με ανακοινώσεις δημόσιου ενδιαφέροντος.
Παράλληλα, τόνισε πως δεν περιμένει μακρόχρονο «εκτροχιασμό» της παγκόσμιας διαφημιστικής ανάκαμψης, εξαιτίας αυτών των γεγονότων, ενώ εκτιμά πως η χαμένη διαφήμιση των τελευταίων μηνών θα αναπληρωθεί αργότερα μέσα στη χρονιά, για να ακολουθήσει ισχυρή ανάπτυξη το 2012.